אתמול (שישי) במהדורה בחדשות 12 שודר ריאיון חריף של דני קושמרו עם ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן, בו בין היתר ביקר ארגמן את הממשלה והעומד בראשה על התנהלותם לאורך המלחמה ולפניה. בין היתר, טען ארגמן כי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה צריך להיענות להתרעות הגורמים הביטחוניים, ביניהם ארגמן עצמו, ולחסל את יחיא סינוואר ובכירים נוספים בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי בהזדמנויות קודמות שהיו לביצוע המהלך.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, העלה סטורי לאינסטגרם בו הוא מאשים את נפתלי בנט ואת יאיר לפיד באי חיסול ראשי החמאס. יאיר נתניהו מתייחס בפוסט שלו לתאריכי הכהונה של האישים. הוא ציין "שבאוקטובר 2021" נדב ארגמן סיים את תפקידו" ושבתקופה זו ממשלת בנט-לפיד הייתה בשלטון. מהדגשה זו של נתניהו הבן עולה מי שהיה בשלטון וסרב להצעות החיסול שהגיעו מצד ארגמן היו דווקא בנט ולפיד ולא בנימין נתניהו. 

"מכונת הרעל לא חיכתה לסוף השבעה": בן משפחתה של כרמל גת זועם 

סטורי יאיר נתניהו נגד בנט ולפיד בעקבות ריאיון של נדב ארגמן (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
סטורי יאיר נתניהו נגד בנט ולפיד בעקבות ריאיון של נדב ארגמן (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

חרף העובדה שניתן לסמוך על ארגמן עצמו שהוא יודע על מה הוא מדבר וזוכר לאיזה ראש ממשלה הציע איזו הצעה - נסב את תשומת ליבו של נתניהו הבן לפרטי המידע המלאים, שניתן להקיש מהם שאביו עבד עם ארגמן זמן רב.

נדב ארגמן היה ראש השב"כ בין מאי 2016 לאוקטובר 2021. ממשלת בנט-לפיד הושבעה ב-13 ביוני 2021, לפני כן בנימין נתניהו כיהן ראש ממשלה ברצף משנת 2009. ניתן להסיק שנדב ארגמן עבד מול בנימין נתניהו כראש ממשלה במשך כחמש וחצי שנים ואילו מול ממשלת בנט-לפיד עבד כארבעה חודשים בלבד

דבריו של ארגמן בראיון אליהם התייחס נתניהו הבן היו: "אני אפנה את הציבור אל ראש הממשלה שיספר להם כמה פעמים באתי אליו עם הצעות לתקוף וליזום ולפגוע בראשי הנהגת חמאס והגי'האד האיסלאמי ברצועת עזה". כולל סינוואר? - הדגיש קושמרו, "כולל כולם" השיב ארגמן. 

יכול להיות, שהסיבה האמיתית בגינה כתב נתניהו הבן את פוסט הנאצה כנגד ארגמן הייתה העובדה שגם הוא הוזכר בריאיון. להלן הדברים, קושמרו: באופן חריג מאוד, נדמה לי, חסר תקדים, מאבטחים של שירות הביטחון הכללי מאבטחים את הבן של ראש הממשלה שנמצא במיאמי. מה אתה חושב כאיש ביטחון? כמי שהיה ראש השב"כ? - ארגמן: "אני חושב שיאיר נתניהו לא צריך להיות מאובטח, בוודאי לא במקום שבו הוא שוהה היום. אין שום סיבה לכך - ובוודאי בוודאי לא בידי שירות הביטחון הכללי".

"השב"כ אמור לאבטח שבעה סמלי שלטון ולא שמעתי עדיין שיאיר נתניהו הוא סמל שלטון במדינת ישראל. אם יש ידיעות לגבי יאיר נתניהו, אז המאבטחים של משרד ראש הממשלה הם יחידת מגן והם אלה שאמורים לתת את המענה לכך", הדגיש ארגמן.