מגישי 103FM ינון מגל וברק סרי שוחחו  הבוקר (ראשון) בפתח תוכניתם ברדיו 103FM על ההפגנות למען שחרור החטופים שמתקיימות ברחבי הארץ ועל תמונת המצב במלחמה, 11 חודשים מאז 7 באוקטובר.

סרי: "היו בהפגנה מאות אלפים".

מגל: "על סמך מה אתה קובע? המשטרה מעריכה 25 אלף". 

אותר במחשבו: התסריט האכזרי של סינוואר חשף את התוכנית הגדולה שלו
נתניהו אמר כי אינו זקוק למצרים יותר בעסקה, והעלה את סף העצבים בקהיר | דיווח

סרי: "אנשים נענו לקריאות משפחות החטופים. הם ביקשו מהאנשים לצאת להפגין כי ראיתם מה קרה לשישה מהחטופים שנרצחו באכזריות אין קץ על ידי חמאס. את מי אתה מקנטר? את משפחות החטופים? זה מטורף שבסוף הסיפור של החטופים נהיה פוליטי, שמאל וימין".

מגל: "אני בניגוד אליכם לא מעריך וקובע חצי מיליון בהתאם לתמונות, אני פרסמתי נתון שקיבלתי מגורם אכיפה בכיר".

סרי: "המקור שמסר לך - אתה חתיכת מופרע, שקרן, נוכל ומקומך לא במשטרה אלא מאחורי סורגים אם אלה הנתונים".

ינון מגל וברק סרי בשידור (צילום מסך רשתות חברתיות)
ינון מגל וברק סרי בשידור (צילום מסך רשתות חברתיות)

מגל: "לגבי ההפגנות עצמן - לא מדובר במשפחות החטופים אלא בחלק מהן ובהרבה מאוד אנשים אחרים, במפגיני קפלן שמנצלים את האירוע כדי להפגין נגד הממשלה, שהשנאה שלהם לנתניהו יותר גדולה מהאהבה שלהם למדינה, שהם אידיוטים שימושיים של סינוואר. מדובר באידיוטיים שימושיים שרוצים להפיל את הממשלה, אני לא מדבר על המשפחות אלא על כל הטרמפיסטים, אנשים ששונאים את נתניהו, אותי ואת העמך לצורך העניין, את הבבונים, יותר משהם אוהבים את המדינה. הם רק מזיקים לחטופים ומרחיקים עסקה. אם היה סיכוי לעסקה בתנאים שהממשלה יכולה לעמוד בהם, עם פילדלפי. אתם מרחיקים עסקה. גורמים לקרע חברתי במדינה, פוגעים בחטופים, ועוד אתם מעיזים להגיד שנתניהו פוגע בחטופים".

סרי: "אני פונה למאזינים ולמאזינות מצביעי הליכוד, גוש הימין ונתניהו בתור מי שהיה אחד משלכם, שצמח עם מנהיג ש"ס, יש כאן אסטרטגיה. מגל מנסה להגיד לכם 'עושים אתכם בבונים'. כשינון מגל אומר שמתייחסים אליכם כמו בבונים, זה חלק מאסטרטגיה לגרום לכם לתחושות קיפוח. אף אחד לא שונא אתכם, אף אחד לא נגדכם, הם רוצים שתחשבו ככה".

מגל: "הנאום שלך היה פתטי". 

סרי: "מה שקורה בשבוע האחרון זה ספין. נתניהו לא רוצה שתדברו על החטופים ועל הצפון המופקר, כי זה הכישלון שלו, זה מציב מראה מול הכישלון שלו. זה לא ציר פילדלפי, זה ספין פילדלפי, קשקוש מקושקש. מצביעי הליכוד - לא טוב לכם כמו שלא טוב לאף אחד, אל תתנו לו להסית אתכם, אין לו כלום זולת הסתה".

מגל: "אתם לא מסיתים, מה פתאום".

סרי: "אתה שותף להרס מדינת ישראל. כי אתה ראש כת הביביסטים, אתה יודע ש-80 אחוז מהדברים שאתה מקשקש הם קשקושי קשקושים. ציינו 11 חודשים לטבח שנתניהו אשם בו, 11 חודשים שאנחנו בסוג של כאוס, הצפון חוטף כל יום עשרות טילים".

מגל: "איפה שר הביטחון?". 

סרי: "פי שיטתו של ראש הממשלה, יש אחריות עודפת לראש הממשלה. הוא אמר את זה לאולמרט. אתה שותף כי אתה עוזר להוביל את המדינה למצב הקשה ביותר בתולדותיה כי אתה מעדיף את טובתך האישית, אתה תומך באיש שהביא עלינו טבח".

מגל: "לא הבנתי מה הטיעון. שאני תומך בביבי? אבל הוא ראש הממשלה". 

סרי: "בשישי התראיין ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן באולפן שישי. זה כתב אישום חמור ביותר של ראש השב"כ. הוא אמר לנתניהו שהכסף הקטארי שהוא מעודד, המזומן מ-2018, גורם להתעצמות חמאס, גורם להם לקנות כלי משחית, נותן להם כסף לבנות מנהרות, נותן להם את כל מה שהתפוצץ עלינו ב-7 באוקטובר. האיש ביקש להניף דגל שחור בפני הצופים ולהגיד - אנחנו הולכים לכאוס, לשבר, לכישלון. אנחנו כבר בכישלון".

נדב ארגמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
נדב ארגמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

מגל: "זה שהוא משווה בין ציר הרשע עם איראן לבן גביר וסמוטריץ' זה רק מעיד על הבן אדם, הוא איש שמאל קיצוני שיצא מהארון הפוליטי, הוא השתתף בהפגנות הדגלים השחורים. האיש הקטן הזה מרשה לעצמו לדבר בכלל אחרי שתמך בסרבנות? הוא מרשה לעצמו להראות את הפרצוף בטלוויזיה החוצפן הזה? הוא כן דיבר על כך שחמאס מורתע, והוא חלק מהאשמים באירוע כראש שב"כ. הוא ביטל את כל היומינט של השב"כ ברצועה, הוא הוביל לאירוע, שיסתום את הפה, שישתוק. הוא היה ראש שב"כ ב'שומר החומות' כשלא תקפנו את חמאס".

סרי: "תשתוק הרצי הלוי, תשתוק גלנט, רונן בר, ארגמן... יישמע כאן קול אחד של ראש ממשלה שהיה כאן בטבח הנורא ביותר מאז השואה, אבל זה לא יעזור".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm