מהומה התפתחה היום (רביעי) בדיון של ועדת הכספים, כאשר חילופי דברים בין יו"ר הועדה משה גפני וח"כ נעמה לזימי הגיעו לטונים גבוהים במיוחד. הריב הקולני הסתיים עם איבוד עשתונות מצדו של גפני שצעק: "תסתמי כבר!".

אבי דיכטר עורר סערה בעוטף: זה הפריט שסירב לקבל מאב של חטופה שחזרה

ח"כ לזימי הטיחה בגפני כי הוא נותן יד להפקרת החטופים וצעקה לעברו: "לא תעביר את זה עלינו, האחריות היא עליכם, הדם על הידיים עליכם, אתה קואליציה, אתה יו"ר הוועדה".

גפני ניסה להגיב לדברים הקשים, אך בסופו של דבר איבד את קור הרוח שלו וכאמור שחרר צעקה "תסתמי כבר!", מה שגרם לכל החדר להשתתק בבת אחת.

מח"כ גפני נמסר: "נעמה לזימי חושבת שוועדת הכספים זה רחוב קפלן. בכל פעם מחדש מגיעה למספר דקות, אומנם בלי מגפון, אבל בקול מוגבר ובצעקות, ללא קשר לנושא הדיון, צועקת, דואגת לצילום מלא של ההצגה, מפיצה לתקשורת ויוצאת מבלי להישאר לדיונים האינטנסיבים עצמם".

עוד נכתב: "נושא החטופים הוא לא נושא פוליטי ואם יש מי שמפקיר את החטופים - זאת היא. אני אמשיך לפעול ולהיפגש כל העת עם משפחות החטופים ולעשות הכל כדי שיחזרו במהרה ובשלום, והיא שתחפש מישהו אחר לעשות עליו את הסיבובים התקשורתיים והיחצניים המגוחכים שלה. הציבור הישראלי אינטליגנטי מספיק בשביל לדעת מי עושה ופועל, ומי סתם צועק לצרכי פריימריז".