לאחר הסערה הפוליטית שעוררו הדיווחים על מינוי של גדעון סער לשר הביטחון, שיחליף את גלנט, כצפוי מהקואליציה תמכו ובאופוזיציה התנגדו בתוקף. אתמול (שני), מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו פנו לראשי הקואליציה לבדוק האם הם מסכימים למהלך. ראשי הקואליציה אישרו. ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) התראיינה לרדיו קול ברמה והתנגדה למינוי של סער. 

בפתח הראיון אמרה גוטליב:"סביבת נתניהו מתדרכת עיתונאי ימין להכשיר פתאום את סער. סער מינה את בהרב מיארה ועשה הכל כדי להפיל את נתניהו. סער גוזר קופון פוליטי, ועוד להיות שר הביטחון? כחברת ועדת חות וביטחון לא התרשמתי מגדעון סער בכלל. אני מדברת רק עם נתניהו ולא עם הלשכה שלו, אני רוצה בטובתו וסער לא ייתן לו תמונת ניצחון, אנחנו מכניסים גיס חמישי לתוכנו. הוא פועל רק ממניעים פוליטיים, הוא יחתור מתחת נתניהו וינעץ מסמר אחרון בארון הקבורה של ממשלת הימין".

בהמשך לדבריו של ח"כ משה סעדה, גוטליב מצטרפת וטוענת:"אין קשר בין סער כשר ביטחון לחוק הגיוס, מי שמפריע לניסוח החוק זה אדלשטיין, הגענו להסכמות ביננו שהגיוס יהיה בהתאם לדרישות משרד הביטחון". לפי גוטליב החוק בשל לנוסח: "יש לנו רוב בקואליציה ואפילו אני התיישרתי עם החוק" הדגישה בסיום.