ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני כונסה אמש בבור בקריה וארכה כשש שעות. לישיבה קדם דיון מקדים, אותו רה"מ נתניהו כינס בנוכחות של שרי הממשלה, חברי הקבינט, וללא בכירי מערכת הביטחון. שורה של נושאים נידונו בשני הדיונים, ביניהם סוגיית התגובה הישראלית לאיראן ובהקשר זה - גם הדלפת מסמכי הפנטגון על ההיערכות הישראלית לתקיפה, מה שהוגדר אמש בדיונים כ"אירוע חמור".

במהלך הישיבה שרי הקבינט התייחסו לפגיעת הכטב"ם במעון הפרטי של רה"מ בקיסריה, גינו את המתקפה וקראו להפיק לקחים נדרשים. סוגיית החטופים עלתה גם היא במהלך הישיבה, המשתתפים דנו בתמונת מצב ובאפשרויות לחידוש המו"מ בעקבות חיסולו של יחיא סינוואר. כמו כן, עלה הנושא של הסיוע ההומניטרי לעזה והלחץ האמריקני להגדיל את הסיוע, כאשר נאמר כי "הבחירות הקרובות משפיעות מאוד על עמדת הממשל בנושא". נזכיר כי מחר מזכיר המדינה של ארצות הברית, אנתוני בלינקן, צפוי להגיע לישראל כדי לדון בסוגיות המרכזיות שעל הפרק, כולל הדרישה האמריקנית לספק במלואו את הסיוע ההומניטרי לרצועה.

מה שלא קרה בדיון הממושך אמש הוא - הצבעה או הסמכה של ראש הממשלה ושר הביטחון על ידי חברי הקבינט לקבל החלטות בנוגע לתגובה לאיראן. על פי הגורמים המעורים: "הצבעה כזאת לא הייתה אמורה להתקיים בישיבת הקבינט השגרתית שנקבעה מבעוד מועד. התקיפה שלנו באיראן תבוא והיא תהיה משמעותית מאוד".

במהלך ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, סביבות חצות הלילה, השר דודי אמסלם ביקש לברך את נתניהו לרגל יום הולדתו ה-75 שחל בתאריך 21.10. נתניהו הודה בקצרה וביקש "לחזור לדיון".