יואלי ברים, הכתב לענייני חרדים של גל"צ פרסם היום (שני) סרטון בו נראה שר השיכון יצחק גולדקנופף מארח פוליטיקאים ואישים בסוכתו ומתייחס לפטור מגיוס לחרדים ולתקצוב עולם הישיבות. משתמע מדבריו שהחרדים כבר "נותנים את חלקם" וכן שהמשאבים בלתי מוגבלים - "יש קערה גדולה, מהקערה הזו כל אחד ייקח מה שהוא צריך".

גולדקנופף אמר: "אנחנו הבאנו במהלך השנה למעלה מ-100 אלף דירות. זה משהו שאנחנו ממעטים לפרסם כי זה לא טוב להם שאני אומר מה נתנו ומה עשינו. זה לא דברים שצריך לפרסם אותם מחדש".

"אנחנו רק מקווים ורוצים שעם ישראל ידע שאנחנו מאוחדים, אנחנו רוצים לעזור אחד לשני. אנחנו רוצים שהם יעזרו לציבור שלנו", הדגיש. 

יצחק גולדקנופף מאחר בסוכה: משל הקערה "כל אחד יקח מה שהוא צריך" (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בקשר ליחסי הגומלין בין הציבור החרדי לחברה הישראלית אמר גולקנופף: "אנחנו יושבים בממשלה ובקואליציה ואנחנו את החלק שלנו נותנים. אנחנו חייבים פעם אחת לדעת שגם אנחנו נקבל את מה שמגיע לנו סוף כל סוף אנחנו שותפים. ואם אתם זוכרים את הפתגם שלי כשנכנסנו לקואליציה שהכל יהיה מעתה - אל תתנו לנו שום דבר יותר. לא רוצים שום דבר".

והוסיף: "יש קערה גדולה, מהקערה הזו כל אחד ייקח מה שהוא צריך. 'ניתן לכם, לא ניתן לכם, ניתן לכם, לא ניתן לכם'. אל תתנו לנו! אנחנו גם לא צריכים לתת לכם". 

הפגנות החרדים, בר אילן חסימות (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנות החרדים, בר אילן חסימות (צילום: אבשלום ששוני)

סרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]