סערת הקיזוזים: מתאם האופוזיציה יואל חסון התראיין הערב (רביעי) לתוכניתו של פרשן מעריב אודי סגל ב"רשת", והדף את הביקורת על התנהלות האופוזיציה בנוגע לקיזוזי חברי קואליציה. חסון הדגיש כי תפקידו לאתגר את הממשלה ולנסות למנוע ממנה הישגים, וגם קודמיו בתפקיד מצידו הימני של המשכן נהגו כך בעבר.



"אני לא חושב שעשיתי משהו שלא עשו בעבר גדעון סער ואלקין ואחרים שהיו במקום שלי", אמר חסון והוסיף, "אופוזיציה, התפקיד שלה היא לזהות את החולשות של הקואליציה וללחוץ עליהן. זה מה שעשיתי ואני גאה על כך. בוודאי שלא רימיתי. יש נוהל של הסכמות, מדווחים על העמדות, לא מסכימים עליהם, של כל אחד מהצדדים, זאת לא התחייבות אני יכול לשנות את העמדות שלי במשך היום וכך עשיתי", הוא טען. 

מתאם האופוזיציה המשיך והסביר כי "האירוע הפוליטי רק התחיל, נכנסנו לעולם של 61. אנחנו כאופוזיציה נערך. אנחנו לא אופוזיציה הומוגנית, לא תמיד נוכל לקבל הכול בכל עניין. זה מסובך לנהל את האופוזיציה שאני מנהל". לאחר מכן תקף חסון את חברו לסיעת המחנה הציוני, חיליק בר, ששהה בסין למרות שעל פי חסון הוטל על חברי האופוזיציה "עוצר יציאות".
 

חסון טען כי "חיליק בר בחר לנסוע לסין בלי אישור לא ממני או אף גורם בסיעה. אני לא נגרר לדבר הזה", אמר חסון. בשלב זה הציג סגל את פוסט ארוך שפרסם בר, בו הוא דוחה את הטענות של חסון, ותוקף אותו במילים קשות. בין השאר הזכיר בר כי חסון עבר מספר מפלגות לפני שהגיע למחנה הציוני, וכי הוא מחברי הכנסת החרוצים במשכן. עוד טען חסון כי הוא תיאם את הנסיעה מראש ועל כן הטענות נגדו בטלות. 

על כך ענה חסון כי לא הייתה משלחת, והוסיף "אני לא רוצה להיכנס לדברים האלה,תעבור הסערה ונחזור לעבוד ביחד. תפקידנו לייצר מאבק נגד הממשלה. אני אומר היום- אתם חייבים להיות נוכחים, אם אני אתחיל לשחרר את כולם, אתה תבקר אותי ותגיד שאתה לא מאמין באופוזיציה ובצדק".