האם המצב בכנסת באמת השתנה? אמש אזרחי ישראל חזו במופע התכתשויות חסר תקדים בין ראש הממשלה נפתלי בנט, לבין קודמו בתפקיד יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו. קריאות הביניים של האופוזיציה ושל חברי הכנסת של הליכוד קטעו את נאום "החמוצים החדשים" של ראש הממשלה. על ההתרחשויות האלה שוחחה הבוקר (שלישי) חה"כ מירב בן ארי (יש עתיד) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM.

"האופוזיציה מעולם לא נהגה כך", אמרה חברת הכנסת. "כשנתניהו דיבר אנחנו שמרנו על כבודו ולא הפרענו לו", הוסיפה. "לעומת זאת, האופוזיציה, הליכוד, תסלח לי, אבל אני לא מצליחה להבין. אי אפשר היה לשמוע משפט אחד בלי כל הצעקות והגידופים. בכנסת ה-20 למשל, כשנתניהו דיבר האופוזיציה לא התנהגה ככה. היו הערות והייתה ביקורת. גם אני כשהערתי הערה אחת לנתניהו, הביקורת הייתה עניינית".

מגל טען בפני בן ארי שהתחושה בציבור היא שהשלטון נגנב, ועל כך הגיבה: "מה זה 'נגנב?'. הוא הבטיח שלא יהיו בחירות חמישיות ובזה הוא עמד. אני רוצה להגיד משהו על תרבות השיח. כשנתניהו עולה לדבר תסתכלו על ספסלי הקואליציה, איך אנחנו מכבדים אותו לעומת מה שקורה במצב ההפוך. הייתי פה 4 שנים, ראיתי שהאופוזיציה לא התנהגה ככה. הוא לא מוציא משפט, גם לא מדובר בביקורת, חאלס, תתרגלו לזה שהשלטון התחלף".

"המשותפת היא חלק מהאופוזיציה, רע"מ איתנו והמשותפת מצביעים נגדנו", התייחסה בן ארי למצב ההצבעות בכנסת ולהאשמתו של מגל שהם נסמכים על קולות של הרשימה המשותפת: "אעשה לך סדר, אם תסתכל על ההצבעות תראה שהמשותפת יצור עצמאי, מדי פעם מצביעה נגד. אנחנו לא יכולים להסתמך עליהם בהצבעות, אנחנו צריכים להסתדר לבד".

בתשובה לשאלה מה דעתה על תוכנו של נאום בנט, אמרה: "אנחנו צריכים לתת קצת קונטרה. כל היום אנחנו ממלכתיים, תסתכלו על הקואליציה. הקשבתי לכל הנאום שלו, היה נאום מעולה בעיניי, במקום ההתנהלות של כל הזמן לקלל. מה יש לאנשים? תתרגלו".