יו"ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת מיכאל ביטון החליט לחבור לשרת הפנים איילת שקד ולהתנגד ל"חוק נתניהו", נוכח התנגדותו לחקיקה פרסונלית. ביטון שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס  לדברים.

"כתב אישום חמור לא מאפשר להיות ראש ממשלה, אלא שאנו לא רוצים שהחקיקה החדשה תהיה מיוחדת לבנימין נתניהו בלבד, לא ברמה הפרסונלית", אמר חבר הכנסת. "בחוק של שר המשפטים, נאמר שהוא יחול בבחירות הבאות, שיכולות להיות עוד שלוש שנים או בעוד שנה. עדיף שהן יהיו בעוד שלוש שנים. זה יאפשר לנתניהו להוכיח את חפותו ואם ירצה להיות שחקן בפוליטיקה הישראלית הוא יתמודד בלי כתבי אישום. כך אף אחד לא יאשים אותנו שעשינו חוק מיוחד לנתניהו".

עוד אמר, כי "חקיקה כזו טובה מאוד, אך היא צריכה להיות מנוסחת באופן שהוא לא אישי. העניין העקרוני חשוב מאוד אבל אנחנו לא רוצים לנצח בחירות בחקיקה ולעשות חוק פרסונלי לאדם מסוים, לכן אם אנחנו אומרים תחולת החוק תהיה בעוד שלוש שנים. לא ניתן להתעלם מהעובדה שכל אדם רביעי במדינה הוא ליכודניק וכל אדם שלישי בחברה היהודית הוא ליכודניק. אנחנו הולכים לקבוע גורל של דמוקרטיה. החוק נחוץ וראוי. אם שר לא יכול לכהן עם כתב אישום, ודאי שראש ממשלה לא יכול". 

לסיום הוסיף ביטון, כי "ראש ראשות שיש לו כתב אישום לא מיד מודח מתפקידו אלא יש ועדה ציבורית שדנה על חומרת כתב האישום ומגדירים לו את התפקודים שלו לאור כתב האישום, כי הרי בסופו של דבר יש כתבי אישום שנגמרו בזיכוי. זה מה שעושים לראש עיר, וזה משפיע על התפקוד. פה מדובר בראש ממשלה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm