חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) הגיב היום (חמישי) ברדיו כאן ב' למתקפה של ארגון הגג של יהודי בריטניה נגדו, לאחר שטענו כי הוא אינו רצוי בממלכה. "יש פה עניינים פוליטיים פנימיים, ארגונים ותיקים שעברו השתלטות שמאל פרוגרסיבי", אמר. 

"התקבלתי בחיבוק ואהבה גדולה. לפי כמות ההזמנות יכולתי להישאר כאן שבוע-שבועיים. זו קבוצה קטנה שמשתלטת ומייצרת השתקה. הייתי פוגש אותם בשמחה, אני על כל פנים אוהב אותם", הוסיף. 

גם מפלגת הליכוד, בראשות בנימין נתניהו, הגיבה לדברים ומסרה כי "אנחנו דוחים לחלוטין את הציוץ הבוטה והמביש שפרסם ארגון הגג של יהודי בריטניה נגד ח״כ בצלאל סמוטריץ׳. בכך הם פוסלים ציבור גדול של אוהבי עם ישראל וארץ ישראל, אותם מייצגים נאמנה ח״כ סמוטריץ׳ והציונות הדתית".

"ברור שהארגון הזה לא יתייחס כך לחברי כנסת פוסט-ציונים מן השמאל ששוללים את קיומה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. בושה!", תקפו.

אריה דרעי מסר: "הציוץ המביש שפרסם ארגון הגג של יהודי בריטניה נגד ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הוא בושה וחרפה ויריקה כלפי יהדות התפוצות, אוהבי תורת ישראל וארץ ישראל. בצלאל ידידי, אל תירא ואל תחת".

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ הרב גלעד קריב (העבודה) צייץ בטוויטר: "‏אין מה להתרגש מכך שיהדות התפוצות עונה לסמוטריץ' בשפה שהוא מכיר. האיש נסע לבריטניה על מנת להעמיק את הפילוג ואת המתיחות בין הזרמים והקהילות השונות. טוב שהארגון היציג של יהדות בריטניה החליף את הנימוס הבריטי המקובל בחוצפה הישראלית".

כזכור, ארגון "ועד שליחי הקהילות" תקף את חבר הכנסת סמוטריץ' עם הגעתו לבריטניה והגיב כי אף נציג מטעמו לא ייפגש איתו: "אנו דוחים את דעותיו המתועבות ואת האידיאולוגיה אשר מעוררת שנאה של בצלאל סמוטריץ' וקוראים לכל חברי הקהילה היהודית הבריטית להראות לו את הדלת. תחזור למטוס בצלאל, ותהיה לדיראון עולם. אתה לא רצוי כאן".