חבר הכנסת איתמר בן גביר, פתח הבוקר (ראשון) את לשכתו הפרלמנטרית בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים, ובעקבות הגעתו למקום פרצה הפרת סדר אלמה שכללה קטטה והשלכת חפצים. שרת האנרגיה קארין אלהרר התייחסה הערב לדברים בפתח שיחתה עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM. 

"מה אני אומרת על מעשים פירומנים שאין בינם לבין דאגה לציבור שום דבר מלבד פופוליזם זול? זה מה שאני אומרת. אני מאוד דואגת לכל תושב וכל אזרח במדינת ישראל, הביטחון שלהם חשוב לי. משטרת ישראל צריכה לעשות הכול כולל הכול כדי לדאוג לביטחונם, לא יעלה על הדעת שבתים ישרפו ולא יהיה לזה מענה", אמרה. 

לדבריה, איתמר בן גביר הוא חבר כנסת ואם יש לו בעיה עם הדברים שקורים יש לו כלים פרלמנטריים. "הוא לא פעיל חברתי, הוא חבר כנסת. ברור לכל מה שהמטרה של פתיחת הלשכה הזו, דקה אחר שזה קרה כיסאות התחילו לעוף באוויר. האם זו הדרך לגרום למשטרת ישראל לפעול? או הדרך לגרום להתדרדרות במצב? אני קוראת למשטרת ישראל להגן על כל תושב ואזרח. אבל מכאן ועד שכל אחד יבוא ויעשה מעשים פופוליסטיים כדי להדליק את האזור? ממש לא". 

בהמשך, התייחסה השרה אלהרר לפרשת פגסוס ואמרה כי "בסופו של דבר היה פרסום עיתונאי שנתמך כנראה על עובדות. אני לא מכירה אותן אבל אני סומכת על גורמי אכיפת החוק בישראל כך שאם נעשתה בדיקה אני סומכת עליה".

"יש פה כמה דברים מאוד מוזרים. אני חושבת שטוב שדברים נבדקים, גם המשטרה האחת שיש לנו צריכה לבדוק את עצמה ולתקן דברים שלא עובדים טוב. אבל מכאן ועד להרוס הכול מהיסוד, אני לא חושבת שצריך להגיע לשם", הוסיפה. 

בסיום השיחה, התייחסה אלהרר למצב המדאיג באוקראינה: "ישראל היא הבית ותחזרו הבייתה לפני שיהיה מאוחר. בסוף הוצאנו ומוציאים טיסות של כל החברות הישראליות כדי לסייע, זה הכול רק שומעים מה קורה שם ועדיין אפשר להגיע. פשוט לא לחכות שיהיה מאוחר".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm