בפתח השעה השנייה של תוכניתם ב-103FM הבוקר (ראשון), שוחחו בן כספית וינון מגל על עולם העבודה במגזר החרדי, בעקבות התבטאויותיו האחרונות של שר האוצר, אביגדור ליברמן.

כספית ביקש להבהיר את האמת, לדבריו: "המספרים מדברים, לא מודדים רק משרות אלא גם כמה איכות המשרד וכמה כסף היא מכניסה. בסוף יודעים בדיוק מה מאזן הבית של משק בית חרדי, ומי מפרנס אותו". בתגובה, השיב ינון: "ליברמן לא דיבר על הערבים, אלא על החרדים, והאשים אותם כאחת הסיבות ליוקר המחיה. זו אמירה אנטישמית".

בהמשך, התייחס מגל למכתב ששלחה נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, לאחר שחבר הכנסת דוד אמסלם האשים אותה בגזענות. בן קם להגנתה של השופטת והדגיש: "חיות אמרה שנולדה במעברה וגדלה בשיכון צפוף. אני יודע עכשיו שהייתה לה ילדות קשה והורים שנפרדו, ואפילו לאילת היא הגיעה". לאחר שהבין כי אין מי שמקשיב לו בצד השני, כך לטענתו, החליט לקחת הפסקה יזומה והחליט לשוב אל עמדת המיקרופון מאוחר יותר. 

לאחר ששב, הסביר כספית: "לא יכולתי לדבר וכל פעם שזה יקרה אעזוב את השידור". מגל השיב: "זה אומר שלא תוכל לשלוט על העצבים שלך". "האלטרנטיבה זה לצווח...", ענה כספית, ומגל סיכם: "נכון, אבל לא לעזוב את השידור".

סייעה בהכנת האייטם: מיכל קדוש, רדיו 103fm