ראש הממשלה נפתלי בנט התראין היום (חמישי) בערוץ 13, והתייחס למצבה הדיפלומטי של ישראל, לאחר שלא גינה את רוסיה לאור פלישתה לאוקראינה: "השחקנים השונים רוצים אותנו במקום שבו ננהל דיאלוג עם כולם". "אני כופר בזה שכולם כועסים עלינו. אנחנו עוזרים לעם האוקראיני, שלחתי שלושה מטוסים מלאים בתרופות. ההוראה שלי חדשה, מבחינתי, מה שהעם האוקראיני צריך אנחנו ניתן. מה שמתואר בתקשורת לא נכון", המשיך בנט.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לאחר מכן הוא התייחס לנושא הסכם הגרעין, עליו דווח כי הוא עומד להיחתם בקרוב: "המדיניות שאני מוביל מטרתה להביא לתוצאות הטובות ביותר. ההסכם, אם יחתם, החסרונות שלו גדולים מאין ערוך מהיתרונות ואנחנו לא צד להסכם ולא נהיה מחויבים לו. כל עוד אני פה, ישראל לא תבקש רשות להגן על עצמה, אתה יודע, גם לא נתבקש לרשות להגן על עצמנו".

על האפשרות לחיבורים בין מפלגות הימין בקואליציה אמר בנט: "אני מניח שלקראת הבחירות בעוד ארבע שנים, בוודאי נצטרך לבנות איזה משהו, איזשהו מפץ בימין. כי צריך ימין שהוא ממלכתי, לא בכיוון של האופוזיציה היום שהיא נורא מתלהמת וצורחת. אפשר לאהוב את המדינה בצורה חיובית ולא רק ב'אנטי' הזה. אני לא יכול להיות חתום על מה כל השחקנים באירוע יעשו. אני יודע שמהצד שלי אני מחויב לרוטציה וחשוב שזה יהיה, ולמדינה חשוב שנשלים 4 שנים. לתת רוגע, שקט, זה הכל".

לאחר שנשאר אם הוא סומך על חברי מפלגתו, שישארו לצידו בבחירות הבאות, אמר: "אנחנו לומדים הרבה על בני אדם, הם לא רובוטים. אני יכול להיות חתום על הכוונות, מאמצים, בסופו של דבר אני מקווה שכולם ישכילו להירגע, יש משהו גדול מהם וזה עצם קיום ממשלה שמעבירה תקציב, צמיחה ושקט ביטחוני ומקדמת את המדינה".

בנט אף התייחס לפרשת האזנות הסתר, בה נטען כי המשטרה השתמשה ברוגלות על מנת לעקוב אחרי אזרחים: "ההנחה שלי היא שכל מה שבוואטסאפ מואזן. אני שומר על דברים, זו צריכה להיות נקודת ההנחה בכל מקום.יש אנשים שיש להם אינטרס לייצר כאוס, להבעיר בכל דבר. המטרה שלי הפוכה, לייצר רוגע, יציבות, אופטימיות. אז יש פה מערכה לא בין ימין לשמאל. אני רק אגיד, המטרה שלי הפוכה. אין לי ספק שצריך לסדר את העניינים.צריך כלים אלקטרוניים מתקדמים, האם הכל מושלם ? לא האם צריך לתקן הכל? לא".

על משפטו של קודמו בתפקיד, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "הוא לא מעסיק אותי, הציבור מותש מזה, מכן ביבי לא ביבי, היינו דקות ממערכת בחירות חמישית ושישית". האם הוא מאמין שיהיה הסדר טיעון? "אני בהחלט חושב שכל דבר שיכול להניח את האירוע מאחרינו זה טוב, הוא לא איש רע, יש לו זכויות רבות, בשנים האחרונות אני לא רואה עין בעין את ההתנהלות הזאת".

בנוסף, ראש הממשלה שוחח עם מראיינו צביקה הדר על יוקר המחייה: "זה דבר שנבנה על פני הרבה מאוד שנים, פעם לא היה פה יקר מדי, שנה אחרי שנה נהיה יקר. לא צריך להיות כל כך קשה להקים משפחה בישראל. אני לא חושב שצריך להצניח כסף ממסוקים. זוג נורמטיבי שעובד קשה זה לא צריך להיות המצב שלו. וזו אחת המשימות החשובות ביותר ואין דרך אחרת חוץ מלייצר תחרות. אני במקום שמאוד קל לי לעשות את זה כי לא מעניין אותי אף קבוצת לחץ. לא חייב כלום לאף עיתון, אוליגרך ולאף אחד, רק לעם שלי. אם לא ישבשו לנו את היציבות הפוליטית והממשלה תסיים את שנותיה, יורגש הבדל ענק. אני ושר האוצר נשבור כל מיני מונופולים, אנחנו מתואמים".