יוצא למתקפה: בהצבעה של ועדת הכנסת שקבעה סדרי דיון מיוחדים ב-10 הצעות חוק שדנו אתמול במליאה, נכח בהצבעה רק ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד). הח"כ ניהל את הדיון בעצמו והיה המשתתף היחיד. בעקבות כך, חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד) נאם היום במליאה ותקף את טופורובסקי בזעם.

"אתמול, חבר הנכסת שטייניץ ואני היינו עדים לדבר מדהים. חבר הכנסת טופורובסקי פתאום נכנס לוועדת הכנסת, למרות שהוא לא יו"ר הוועדה וסגר את הדלת למרות שאמרו שאנחנו בהפסקה". אמסלם פנה לטופורובסקי שנכח במליאה ואמר: "אתה זוכר? היינו שם. הבנאדם הצביע עם עצמו 50 הצבעות, מי בעד? מי נגד? מרים את היד ומקבל פה אחד".

ח"כ אמסלם המשיך: "זו הפעם ראשונה שראיתי בכנסת מה שנקרא פה אחד, מזכיר לי את סטלין. גם סטלין קיבל החלטות פה אחד. בנאדם הזוי, תראו איזו רמה יש לנו. הם מודיעים על הפסקה והבנאדם מצביע עם עצמו. עכשיו הרי ברור לכם שהוא מקבל הנחיות. כל הקרטונים מקבלים הנחיות. רק תראו לאיזה שפל מדרגה הם הורידו את הכנסת. על זה אני מדבר, יש לנו יו"ר כנסת שלא מתפקד כיו"ר כנסת, כולם יודעים את זה. הכנסת הגיע לשפל חסר תקדים, אני לא חושב שאפשר לתקן את זה בעתיד. כל זה במשמרת שלכם ההזויה".

כאמור, לאחר שנציגי האופוזיציה לא הגיעו לוועדה, נאלץ ח"כ טופורובסקי, מ"מ יו"ר הקואליציה לנהל את הישיבה לבדו. "מי בעד? מי בנגד? אושר פה אחד", אמר חבר הכנסת, כשנאלץ ללכת לפי הפרוטוקול ולשאול בקול רם את הנוכחים בישיבה, שהם למעשה הוא עצמו. לאור מצב הנוכחות בישיבה, חבר הכנסת מיש עתיד החליט להפעיל את סעיף 98 על כל עשר הצעות חוק שהובאו לאישור הוועדה, משמע הגבלה של משך הדיון על כל הצעת חוק.