הקרב על הציונות הדתית: ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב הערב (ראשון) בחריפות לפרסומו של יו"ר רשימת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' מסוף השבוע, אז תקף סמוטריץ' את מפלגת ימינה. בתגובתו טען בנט כי "מי שמרקד כך על הדם, לא מייצג לא ציונות ולא דתית".

כאמור, הכל החל במהלך סוף השובע, אז פרסם סמוטריץ' תמונה עם תמונותיהם של 11 הנרצחים בפיגוע הטרור שפגעו בישראל בשבוע שעבר. לצד התמונה רשם חבר הכנסת והשר לשעבר: "גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות, כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור. נ''ב, זה שקר כמובן".

הערב בחר ראש הממשלה להגיף בפוסט חריף משלו ומסר: "בסוף השבוע לא הגעתי להתייחס לפרסום המזעזע הזה.עסקתי בענייני ביטחון. בעשרות הפעולות שאנו נוקטים כדי לעצור את גל הטרור, סיכול הפיגוע של חוליית המחבלים בג׳נין וסוגיות בוערות נוספות". 

"הרוב הדומם יודע היטב: ערכיה של הציונות הדתית עליה גדלתי הם ממלכתיות ואהבת המדינה, נשיאה משותפת בעול,
שירות צבאי משמעותי ותרומה למדינה, איש כפי יכולתו, אחדות העם בכל מחיר, עמידה עיקשת מול טרור ולא הבערת אש שנאה בזמן מערכה", הוסיף בנט.

ראש הממשלה סיכם את סדרת הציוצים בעקיצה על סמוטריץ' ועל כך שלא שירת כלוחם בצה"ל: "מי שבילה שנים במארבים ליליים עם אנשים מכל חלקי העם, מי שראה חברים נפגעים בקרב, מי שזוכר את פעימות הלב בדרך לפעולה, את ריח הטנק או הסולר בניקיון נשק, לא יכול, פשוט לא יכול היה לפרסם פוסט כזה. עם ישראל ינצח את אויביו - יחד".

זמן קצר לאחר פרסום הודעתו של בנט, בחר סמוטריץ' להגיב בהודעה משלו: "מי שעשה שימוש במשפחות שכולות כדי ללקט מצביעים והיום מסרב אפילו להפגש עמהם, בכדי לרצות את שותפיו תומכי הטרור, עדיף לו שלא ידבר בנושא שכותרתו ריקוד על הדם".