ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) הגיע אתמול לזירת פיגוע הטרור ברחוב דיזנגוף בתל אביב והתקבל בהפגנת מחאה נרחבת נגדו, במסגרתה גם נזרקו לעברו ביצים. הבוקר (ראשון) שוחחו אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ב-103FM עם בן גביר עצמו וכן עם ערן ניסן, איש תנועת "מחזקים" שנכח בהפגנה.

"אצל השמאל כרגיל זה קודם כל לרדוף, קודם כל לסתום פיות ואחרי זה לספר שקרים. מה שקרה אתמול, זו לא רק צביעות, זו התנהלות ברברית, אלימה, בריונית. הם גם פרסמו מודעות, 'בן גביר בא, נילחם בו', 'קריים מיניסטר' כתבו, 'נטפל בו', איפה המשטרה, אגב? למה המשטרה לא עוצרת אותם? עומדים שם 25 בריונים, מקללים אותי, מנסים לתקוף אותי, טוב שיש את משמר הכנסת. אבל השיא, עומדים למעלה על הגג, זורקים עליי ביצים. אם היו קוראים לי גבי לסקי, מוסי רז, הכותרות היום היו מרוחות, 'ניסו לתקוף חבר כנסת, הדמוקרטיה נגמרה'. יריב אופנהיימר, אתה חתיכת צבוע. כשזרקו עליך ביצה, אתה ייללת, אתה בכית, אגב כשזרקו עליך ביצה, אני יצאתי נגד זה. אתם חבורת ברברים, בריונים, אלימים, ואז, מה אתם עושים? מכפישים, מתי התחפשתי לגולדשטיין? באיזה גיל? תגיד שזה היה בגיל 17. בן כמה אני היום? אני בן 45. אתה לא מתבייש, צבוע", אמר בן גביר בפתח דבריו. 

"אני אמרתי ואומר כל הזמן, שאף אחד לא ירים יד ושאף אחד לא יפעל באלימות, ו-ודאי לך שאני נגד רצח של ערבים, אבל אתה מסיט את הדיון ואתה עושה את זה בכוונה, כי אין סימטריה, כי העם שלי בב"ש, בחדרה, בנתניה, בת"א, נרצח יום יום. הם לא מבדילים בין שמאל לימין ובין דתי לחילוני", הוסיף.

הפגנת ארגוני שלום בכיכר רבין (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנת ארגוני שלום בכיכר רבין (צילום: אבשלום ששוני)

מנגד, המפגין ערן ניסן אמר: "היינו הקורבנות של האלימות, הביצים שנזרקו, נזרקו מהצד של הצל ובן גביר ותומכי נתניהו שזרקו את הביצים עלינו כשאנחנו עמדנו ליד המקום של הפיגוע והדלקנו נרות. הבן אדם היחיד שהיה אתמול באזור דיזינגוף שהורשע בתמיכה בארגון טרור, זה איתמר בן גביר, ואנחנו אמרנו שאנחנו לא רוצים תומכי טרור". 

כשנשאל איזה טרור בן גביר מעודד, השיב: "פגיעה בחפים מפשע, פשעי שנאה. איתמר בן גביר ואשתו איילה בן גביר הם חלק מ'הקרן להצלת עם ישראל' שמממנת את להב"ה, ולהב"ה מוציאים לפועל פשעי שנאה ואלימות, אלימות פוליטית כנגד חפים מפשע. אני מזמין אותך להסתכל על כל מה שנחשף גם בתקשורת בישראל וגם בעולם על המעורבות העמוקה של להב"ה והרשת הכהניסטית בארגון הלינצ'ים בזמן 'שומר החומות' ובשבועות האחרונים". 

"איתמר בן גביר הגיע, אנחנו הגענו לממש את זכות הצעקה שלנו ולהגיד שאין מקום לתומכי טרור, לא בת"א ולא בשום מקום אחר. איתמר בן גביר הורשע בתמיכה בארגון טרור, הבן אדם התחפש לברוך גולדשטיין וקרא לו הגיבור שלו, איך זה לא תמיכה בטרור?", סיים ניסן את דבריו.

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM