לצד ההצבעה על הצעת החוק להארכת תקנות החירום ביהודה ושומרון, ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, עקצה היום (שני) בנאומה במליאה את הקואליציה ואת רעייתו של שר המשפטים גדעון סער, גאולה אבן-סער, ואמרה: "יצא לי לקרוא המון דאגה מצד החברים בשמאל על זה שברגע שנחזור לשלטון, גם הדמוקרטיה תיהיה בסכנה וגם שלטון החוק יהיה בסכנה".

"אני רוצה להרגיע ולומר - למדתי את השמאל והתנהגותו בשנה החולפת ואני תלמידה טובה, הבנתי איך עובד שלטון החוק ואיך עובדת דמוקרטיה, אני מתכוונת ליישם ולעשות את הדברים הבאים תוך כדי למידה מכם. נתחיל בזה ששרה נתניהו תקבל תוכנית בתאגיד בדיוק כמו שגאולה אבן סער מקבלת, אגב על חשבונכם, רק לשרה נתניהו יהיה יותר רייטינג מ-1.8 שיש לגאולה. ארמון בקיסריה לביבי נתניהו עם מבטון מוחלק, מרתף מפנק ועם המון ריהוט בכרטיס אשראי פתוח על חשבון משלים המיסים, כי כך נראית הדמוקרטיה וכך נראה שלטון החוק", הוסיפה.

גאולה אבן סער  (צילום: פלאש 90)
גאולה אבן סער (צילום: פלאש 90)

עוד אמרה: "בעלה של אחותי, בני, הוא יהפוך לדירקטור בקק"ל בדיוק כמו הגיסה של לפיד כי גם אצלנו הכישרון עובר במשפחה. דוד ביטן יישב בוועדות יצביע ויסכים עם עצמו פה אחד. גלי צה"ל תהפוך לבית של החיילים ושל הליכוד, שר הביטחון מטעם הליכוד יפטר לאלתר את כל המגישים הבילתי ביבסטים, כמו שעשו לברדוגו ואיבגי. כל ח"כ שיעשה בעיות, ננסה לשחד ונשלח כקונסול לסין, יפן, אולי לסינגפור. 53 מיליארד לחרדים, כל ח"כ חרדי שירצה תוספת יקבל, האשראי פתוח.