סערת סילמן-אורבך: התנועה לאיכות השלטון פנתה הבוקר (חמישי) ליועצת המשפטית לממשלה, זאת בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת עידית סילמן (ימינה) בגין חשד לביצוע עבירה של סחיטה באיומים. הרקע לפנייה הוא מסרים מאיימים לכאורה שכיוונה סילמן אל ח"כ ניר אורבך, בניסיון להפעיל לחץ שלא תוכרז כפורשת מהמפלגה.

עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה, התארח בתוכניתם של אריה אלדד ורוני בר-און ב-103FM, והתייחס לסילמן: "הגברת סילמן משחקת באש. עצם המחשבה שיושבת ראש ועדת הבריאות בכנסת מאיימת על יושב ראש ועדת הכנסת, ואומרת לו, ואני אצטט את ירון אברהם שאמר את זה אתמול בחשיפה בערוץ, שהיא מתכוונת להוציא דברים החוצה אם ניר יפריש אותה".

עו"ד שרגא נשאל האם הוא מאמין כי הדברים נאמרו ע"י סילמן וענה כי "הדברים נאמרו". הוא קרא  סילמן להתלונן במידה שהיא אכן יודעת על ח"כ אורבך דברים מפלילים: "אם יש לה היא חייבת להתלונן. היא לא צריכה להחזיק אותם בשעת צרה. אם אין לה אז אחת כמה וכמה. את הקו האדום היא כבר חצתה". 

לסיום, נשאל יו"ר התנועה האם הוא צופה כי היועצת המשפטית לממשלה תיענה לדרישתם ותפתח חקירה כנגד סילמן: "אני חושב שיש לה חובה לעשות את זה, ומקווה שהיא תקבל את ההחלטות הנכונות".