אחרי שהספיקו לריב על ביקורו של ג'ו ביידן בישראל, בן כספית וינון מגל המשיכו הבוקר (חמישי) להתווכח בתכניתם ב-103FM, כאשר במוקד העניינים בשעה השנייה הייתה אמירתה של של חברת הכנסת מירי רגב על סגן שר הדתות מתן כהנא, לו קראה מתייוון. על כך אמר כספית כי "אם הוא המתייוון אז היא המתאסלמת. זה המחנה שלכם". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לאחר תגובתו של כספית, מגל בחר לשנות כיוון ותקף את מתן כהנא וראש הממשלה החליפי נפתלי בנט: "מה מסתבר? בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ' צדקו. היה אפשר להקים ממשלה צרה לפי מתן כהנא הערכי, אם הוא אדם ערכי שאומר את האמת. אם כך, היה אפשר להקים ממשלה לפני שלושה שבועות. הוא מנע את זה. זה לא הוא ובנט שאמרו שהפרו את כל ההתחייבויות שלהם כדי למנוע בחירות חמישיות? כמה אתם יכולים להתהפך כל היום כמו סטייקים? אתם כל הזמן סותרים את עצמכם וזה קצת מבלבל, קשה לי, תגיד לי מה האג'נדה, מה אתם רוצים להגיד?".

כספית לא אהב את תשובתו של עמיתו לשידור ומיד השיב: "אין שום קשר בין התיאוריה של סמוטריץ' למה שקרה אחרי נפילת הממשלה. אני לא מדבר איתך בכלל, איתך איבדתי תקווה. לא הייתה ממשלה צרה אחרת לפני הקמת הממשלה, לא היו עריקים, סמוטריץ' טעה. מה שאמרתי זה שנתניהו והגוש האמוני יחד עם ימינה היו 59, ונותרו 59. שום דבר לא השתנה". 

כספית סיכם את הדיון ואמר: "גם אם ימינה הייתה עוברת לנתניהו, גם עכשיו זה לא היה עוזר. הוא צריך עוד שתי ידיים. אם היו שני עריקים, למה זה לא קרה לפני הקמת הממשלה? כי כנראה אין שני עריקים. מה, אתם כאלה תמימים? תפסיקו לשחק באשליות".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm