עימות פרץ היום (שני) במליאת הכנסת, לאחר ששרת התחבורה מרב מיכאלי תקפה את ח"כ וולדיגר מהציונות הדתית, על כך שלקחה חלק בהפגנה בבית ספר בגבעת שמואל נגד תלמיד טרנסגנ'דר בשכבת כיתה ג', שלמד במקום. וולדיגר מצידה לא נשארה חייבת, ותקפה אותה בחזרה: "הפוסלת במומה פוסלת".

שקד תקפה את מיכאלי שהגיבה: "פחדנות פוליטית מסכנת את קיומה של המדינה"
ביש עתיד תוקפים את מיכאלי: "ביטלה את האיחוד עם מרצ מסיבות אישיות"  

במהלך הדברים שנשאה על דוכן הכנסת, אמרה מיכאלי: "ילד בן שמונה, שכל חטאו שנולד נקבה וחש את עצמו כזכר. חברת הכנסת ולינדר הוקיאה אותו ואת ההורים שלו, כשכל זאת על הגב של של ילד בן שמונה. אין מעשה נבלה ומכוער מזה. ללכת לתקשורת ולארגן הפגנות נגד חיים של ילד בן שמונה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>
דבריה של מיכאלי. באדיבות ערוץ הכנסת

כאמור, חברת הכנסת וולדיגר לא נשארה חייבת לדבריה של שרת התחבורה, והשיבה לאחר מכן בתקיפות: "אין מנוול יותר מלהשתמש במקרה כל כך מורכב, ולהפוך אותו כקרדום לחפור בו. השרה לא טרחה לשמוע את תגובתי, שזה בדיוק הפוסלת במומה פוסלת, צעקה אמרה וברחה".

דבריה של חברת הכנסת מיכל וולדיגר. באדיבות ערוץ הכנסת

עוד היא הוסיפה כי "כואב לי על הילדה הזאת ועל האמא שלה, אבל חברים יש פה גם עוד זכויות, של ילדים והורים נוספים. תפסיקו להיות צבועים, יש לכם אג'נדה ולא אכפת להם מה אחרים חושבים. אף אחד לא הפגין נגד הילד הזה ורץ לעיתונות. תפסיקו לקרוא לעצמכם לוחמי זכויות, כי אתם ממש לא שמה".