במרצ דורשים מהליכוד להדיח מחברות בתנועה את אביטל דירקטור, רמי בן יהודה ואורלי לב. לדבריהם, בזמן החג נחשף כי דירקטור המועסקת בקמפיין הליכוד טענה כי אמיר השכל הוא צאצא של נאצים. עוד נטען כי דירקטור העידה על עצמה בפוסט שכתבה שהיא פעילה במטה הליכוד.

לקראת שעות הערב התנצלה דירקטור וצייצה: "משפחתי שורדת שואה, רובה נכחדה. אני מדריכה בברלין סיורי שואה, ובעיניי משמעות השואה עצומה. בסערת רגשות עשיתי העתק-הדבק לטקסט שצייצתי. טקסט שלא הולם אותי ואת ערכיי - על כך אני מתנצלת. מחקתי את הציוץ ואני רוצה להדגיש שלא הייתה לי כל כוונה לזילות שואה ולפגיעה בנספים, בשורדים או באחר".

רמי בן יהודה, המוכר כתומך ליכוד ואף פעיל במפלגה, תועד בסוף השבוע החולף כשהוא מתעמת עם מפגינים במחלף חמד. על פי התיעוד, בן יהודה אף תוקף את  אל"מ במיל' רמי מתן באגרוף. לטענתם, הוא אף איים עליהם וקילל אותם במהלך העימות. מתן הגיש בהמשך תלונה במשטרת ישראל על תקיפה ואיומים. בנוסף, לדברי המפלגה "אורלי לב משמשת כצינור של הזרקת שנאה של המפלגה הביביסטית".

רמי בן יהודה כפי שתועד על ידי המפגינים (צילום:  חוזרים לגשרים ולצמתים)
רמי בן יהודה כפי שתועד על ידי המפגינים (צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים)

גורם בכיר במרצ מסר: ״נתניהו בשתיקתו נותן אור ירוק להסתה שהביא לתקיפת אזרחים בשבועות האחרונים בגשרים ובצמתים, חייהם של אותם אזרחים ואזרחיות נמצאים בסכנה בגלל אותה הסתה, רק הרחקה שלהם מהתנועה לצמיתות יכולה לתת סימן לעצירת האלימות- כל דבר פחות מכך הוא אור ירוק לאלימות. ממש כמו בנובמבר 95׳- הדם על הידיים של נתניהו״.