בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו לתוצאות הבחירות ולניצחון גוש הימין בראשות יו"ר הליכוד נתניהו. במהלך התוכנית הודה כספית כי אם נתניהו ייעז לגעת במערכת המשפט בעת היותו נאשם בפלילים הוא יילך להפגין.

אם נתניהו יעביר את פסקת ההשתלטות - מורשתו תהיה ריסוק הדמוקרטיה | בן כספית
דודי אמסלם: "אם אני לא שר המשפטים, הולך על הראש של נתניהו"

בן: "הניצחון ברור, אבל בסוף התיקו לא נשבר. אם מחלקים את שקד חצי חצי, יש 9,000 קולות לכם. אם כולם היו עוברים להצביע לגוש שלכם אז בסדר, אבל המבוי הסתום נשאר והצד שלי בטיפשותו הצליח להשאיר את מרצ מתחת לאחוז החסימה. אני מדבר עכשיו על הסוקרים, וכן, פילבר צדק יותר מכולם, והסוקרים שדיברו על 60-60 זו הייתה תמונת מצב. אתה לא יכול לדעת שלמרצ יחסרו 3,000 קולות".

ינון: "אני לא מקבל את החצי חצי הזה. ההכרעה פה ברורה. אין קואליציה ללפיד, זה לא קיים, אין קואליציה נגדית. יש סיפור מאחורי ה-65 מנדטים, למה אמרתי את זה. פילבר נתן 62 ויצרה איתי קשר אם של ילד אוטיסט, היא אמרה שיש לו קטע שהוא חוזה דברים. הוא אמר שיהיו 65 מנדטים. אמרתי אוקיי. פילבר נתן 4 מפלגותך על 4. אמרתי שאין מצב שכולן יעברו את אחוז החסימה, ואם אחת לא עוברת זה עולה ל-64. בסוף אמרתי 65, זה הסיפור". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בן: "סיפרו מגניב. אני מזכיר לך שהסיפור הוא ביבי לא ביבי, אני בעד פסילת בל"ד, חגגת והיית זחוח ויהיר ומתנשא ואתה בטוח שהשפלת אותי. אני שמח שנפטרנו מבל"ד, מקווה שלתמיד, ושתקום ממשלת ימין על מלא, גם זה אני חושב שחשוב שיקרה, שלנתניהו סוף סוף לא יהיה את מי להאשים. מה שמדאיג אותי זה אם הוא הולך לעשות את דריסת מערכת המשפט, אעשה מה שלא אעשה אף פעם בעצמי אלך להפגין בגילי. עכשיו מציעים לרע"ם לעשות שיתוף פעולה כדי לפרק את ההתנגדות של הסמוטריצ'ים. מי שהפילו את הממשלה עם נתניהו היא המשותפת, היא הודיעה שתתמוך בהקדמת הבחירות".

ינון: "זה מה שמוכיח שהמשותפת לא חלק מהגוש".

בן: "אם המשותפת ובל"ד היו עוברים, הם כן היו חלק מגוש רק לא ביבי".

ינון: "נתניהו הוא אדם מאוד זהיר, יש לו קלאס שאין לאחרים. כשאני אהיה ראש ממשלה לפיד יעשה המגל היומי".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM