מפלגות גוש הימין ממשיכות להיערך לקבלת המנדט להקמת הממשלה החדשה בראשותו של בנימין נתניהו, אך כבר מבעוד מועד החלו להיערך צוותי המשא ומתן הקואליציוני. עם זאת, בעוד מפלגות הגוש מעוניינות לחתום על הסכמים קואליציונים שיכללו את ההתחייבות לחוקק את פסקת ההתגברות על מערכת המשפט, נראה כי דווקא נתניהו מעוניין לעכב את החקיקה.

הבוקר (שלישי) שוחח מיקי זוהר עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM על מנת להתייחס לסוגייה: "קודם כל אני חושב שמהכול אנחנו מתרגשים. עצם העובדה שאנחנו הולכים להקים ממשלה ימנית, יציבה, חזקה, זו התרגשות גדולה".

על פסקת ההתגברות אמר ח"כ זוהר כי הוא מקווה מאוד שנתניהו לא יעכב את חקיקתה: "אניח מאוד מקווה שכן, אני באופן אישי פועל שכן. אני מקווה שהיא תהיה כדי שנוכל גם למשול ולממש את כל ההבטחות שלנו לציבור. אם אנחנו רוצים למשול נצטרך את פסקת ההתגברות, לא בשביל לחרב, אלא בשביל לשמור על מערכת המשפט. אני מקווה שזה מה שיהיה".

לסיום הוא הסביר כי הוא רואה עצמו מתקדם סוף סוף לתפקיד שר בממשלה, לאחר שכיהן בעבר בוועדות הכנסת ויו"ר הקואליציה: "אני חושב שנתניהו רוצה למנות אותי משום שהוא יודע שאני גם מתאים לתפקיד מיניסטריאלי, וגם משום שבשנים האחרונות שהיתי יו"ר קואליציה ובהרבה וועדות בכנסת, אחרי פריימריז מוצלחים, אני סבור שבע"ה גם לי יהיה מקום סביב שולחן הממשלה".