שרת הפנים איילת שקד שוחחה היום (שני) עם אריה אלדד ובן כספית ב-103FM והתייחסה למשא ומתן הקואליציוני בין הליכוד למפלגות גוש הימין, הבנייה בירושלים, ועל קידום סוגיית הוויזות לארה"ב. 

בפתח דבריה, התייחסה לבנייה בבירה, ואמרה: "נתניהו צריך בעיקר אומץ כדי לקדם את זה. זו תוכנית שנתניהו רצה הרבה שנים, גם בתקופת טרמפ הוא לא העיז לקדם אותה בגלל לחצים של הממשל האמריקני. אני בשנה האחרונה קידמתי אותה בכמה שלבים. יש כבר תחנות ניטור, אני רציתי לראות אם אפשר לעשות מהלך בין הממשלות אך התזכיר בנושא לא יהיה מוכן. מקווה שהממשלה הזאת המתעתדת להיות ממשלת ימין תפקיד את התוכנית. אנחנו צריכים לעשות מה שנכון לנו, הממשל היה מאוד ידידותי כלפינו בסך הכל".

לאחר מכן, אמרה שקד: "בנט הוא רה"מ היחיד שעמד מול נשיא דמוקרטי בשנים האחרונות, ואמר לו 'אני לא מנהל משא ומתן עם אבו מאזן ואני לא תומך במדינה פלסטינית. נתניהו עשה הפוך - הוא אמר שהוא תומך בשתי מדינות וניהל מו"מ עם אבו מאזן במסגרתו שחרר מחבלים בכמה פעימות. עצרנו את המו"מ הזה על ידי זה שנתנו לו אולטימטום שאם הוא משחרר עוד מחבלים אנחנו פורשים מהממשלה".

בהמשך, התייחסה לנושא הפטור לישראל מויזה לארה"ב. לדבריה, "אנחנו אמורים תוך שבוע שבועיים לקבל את אחוזי הסירוב של השנה, זה אומר כמה אחוזים מבין הישראלים שרצו להוציא ויזה סורבו, ואם המספר הזה יהיה קטן משלושה אחוזים, אז אפשר יהיה להתקדם ולקבל את הפטור תוך כמה חודשים. כל התהליך התעכב בגלל שהליכוד עצרו לנו את החקיקה, אבל עכשיו כשנתנינהו עומד בראשות הממשלה הוא מוכן לקדם את החקיקה, והם יכולים לסיים אותה תוך חודשיים. אני מקווה שתוך כמה חודשים ניכנס לתוכנית הפטור".

בסיום, התייחסה להקמת הממשלה המתגבשת: "אני מציעה לראות מה יקרה במציאות. יש הרבה אחיזת עיניים. יש הרבה סיסמאות שהן יותר לתקשורת ולציבור הבוחרים מאשר תואמות את המציאות, אני מציעה להירגע".