בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (רביעי) את תכניתם ב-103FM בהתייחסות לעונש שקיבל החייל שתועד מקלל פעילי שמאל בחברון, לאחר שהלוחם ערער על עונשו, ומח"ט היחידה החליט להשאיר את העונש על קנו גם הבוקר. 

לפיד תוקף: "הממשלה החדשה עוד לא נכנסה לתפקידה וכבר מסיתה נגד מפקדי צה"ל"

"ראיתי אתמול את זעקות השבר 'הקמפיין נגד המג"ד', אוי אוי אוי, 'החרבתם לנו את הדמוקרטיה'. אז נכנסתי לטוויטר, איזה קמפיין? אין כמעט ציוצים נגד המג"ד? יש יותר בעד", אמר ינון, "אין שום קמפיין נגד המג"ד, וגם אם יש מותר לעשות קמפיין נגד המג"ד. אנחנו במדינה דמוקרטית, תתעוררו. לאן זה יכול להגיע? זה מסוכן".

לטענתו, עשרה ימי מחבוש על האמירה "בן גביר יעשה לכם סדר" הוא עונש מוגזם. כספית השיב: "קמפיין נגד המג"ד יש ויש. לא אמר 'בן גביר יעשה סדר', הוא ניסה לתקוף באלימות פעיל שמאל, הוא דחף את אלי ביטן מכאן 11 ואמר 'אני לא אוהב שמאלנים אני אשבור להם את הצורה', והיה צריך לשלוח אותו למחבוש. זה עונש סופר מידתי".

בהמשך, שיבח בן את המג"ד וציין: "הוא אחד הראשונים שנכנסו למנהרה שגופת גולדין ז"ל נחטפה. יש לו צל"ש רמטכ"ל, צל"ש מח"ט. כבר 20 שנה הוא בצבא. בתקופה כזו, זה בן אדם שלא רואה את הבית. מי שבאמת אוהב את החיילים לא כמו בן גביר שלא אוהב את הצבא כי הוא מפרק אותו יודע את הדברים האלה".

"אין שום קמפיין", השיב ינון, "מה שכן, ציוץ של מרב מיכאלי, שהיא נאורה, שרה, מהצד הנכון, היא כותבת 'משטרת ישראל עצרה חבורת נערים שהסתובבה בטבריה ותקפה נהגי אוטובוס שכל חטאתם היה שהם ערבים. זו בדיוק ההידרדרות המסוכנת שנתניהו ובן גביר מובילים אותנו אליה'. אותו חייל בגבעתי הוא כמו הרוצח הנתעב מחולון. את החיילים בגבעתי, הלוחמים שלשומרים עלינו, שהולכים ליחידות לוחמות, שומרים משמרות קשות ביו"ש, מתמודדים עם ערבים, בסכנת חיים - אותם בלי בושה אתם השוואתם לרוצחי הנתעב בחולון".

"אין גבול לפתטיות. לא תשימו גבול? תפסיקו עם השטויות. לכן אני רוצה להגיד לך שכתבתי שיר לכבוד האירועים. 'העץ, הכוכב, החייל שנשכב. הבית, הכפר, הזמר שנשבר. אני נושם, חלום שהתגשם, ביבי אשם'". 

בן השיב: "יפה. אני לא כתבתי שיר, אני רק עוקב אחרי האירועים. יש קמפיין מחריד, מגעיל, מבעית, השמעתי לכם את אפס קצהו בספייס ביביסטים מהלילה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM