לקראת ממשלת נתניהו: חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) שוחח הבוקר עם ענת דוידוב וגיא פלג בתוכניתם ב-103 FM, ותקף את הממשלה המיועדת, כי בכוונתה להחליף את היועמ"שית: "אנחנו לומדים שעוצמה יהודית מעוניינת להדיח את היועמ"שית. יש כאן מכבסת מילים, אך המטרה ברורה".

היום ייבחר יו"ר הכנסת הזמני; כך האופוזיציה תנסה לסכל
"גם בסוגיית הגיוס": התקדמות משמעותית במו"מ בין יהדות התורה לליכוד

עוד הוסיף קריב בנושא: "יש כאן אי הבנה מוחלטת של תפקיד היועצים המשפטיים, יש ניסיון לגזור גזרה שווה בין מינוי מנכ"ל ממשלתי לבין תפקיד של יועץ משפטי. הוא לא אמור לממש את מדיניות השר, אלא לוודא שהיא עומדת בגדרות החוק. יש הבחנה בסיסית בין אנשים שמתמנים במשרות אמון לבין אותן משרות שאמורות להיות שומרות סף. החבורה הזו לא רוצה שומרי סף, היא רוצה לשלוט ללא מצרים, ושאף אחד לא יאמר להם שיש קווים אדומים בדמוקרטיה".

"אנחנו ננהל מאבק מאוד משמעותי מספספלי האופוזיציה גם בעזרת כוחות גדולים בציבור, יש עדיין בליכוד גורמים שמבינים את הסכנה שמתרגשת על כולנו ובראש ובראשונה עליהם", ציין והוסיף: "אני מצפה שבתוך הליכוד דמויות יותר מתונות וממלכתיות שמבינות את הסכנה, יבינו שצריך לסמן קווים אדומים. אני חושב שככל שאנחנו ננהל קרב פלמנטרי יותר תקיף וננסה לעכב תהליכי חקיקה, גורמים יותר מתונים בליכוד יבינו שהם יתחילו לשלם מחירים. אנחנו מדברים גם עם גורמים בליכוד, אני חושב שכולנו יודעים מי הם הגורמים המתונים יותר שם".

בני גנץ תוקף את ההסכם בין הליכוד לעוצמה יהודית. באדיבות אלעד מלכה

על ההפסד בבחירות, אמר חבר הכנסת: "אני הראשון שמודה שהגוש שלנו לא נערך בצורה נכונה לבחירות. מפלגת העבודה בניגוד לאחרות, היא מפלגה דמוקרטית. גם אני אם ארצה להיות בכנסת הבאה אצטרך לעבור דרך פריימריז, יהיה מספיק זמן לעסוק באמביציות האישיות שלי".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.