ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, נאם בכנסת ותקף את הממשלה המסתמנת. לפיד הצהיר כי "לקואליציה הנכנסת יש סיסמא חדשה: 'תקפצו לנו', זה מה שהממשלה החדשה אומרת לאזרחי ישראל". על כך, חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) שוחח הערב (שני) עם אריה אלדד ובן כספית ב-103FM. כמו כן, התייחס גם לשותפות עם יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז.

בפתח השיחה, אמר חבר הכנסת מילביצקי כי "זה שראש הממשלה עדיין ראש ממשלה, שוכח את זה ומדבר בצורה שלא צריך לדבר ומשתמש בביטויים שהוא לא צריך להשתמש, זה לא אומר שכך עושים. אני לא חושב שזה נכון הגישה הזאת, ואני יודע שזה לא מה שקורה. אני שותף בוועדות, ואני רואה שם את הדיון. למרות שמדי פעם הוא עולה לטונים שכולנו מצטערים עליהם אני בטוח, זה דיון ארוך ומעמיק וכל מי שרוצה לדבר נשמע, וההליך תקין גם לדעת היועצים המשפטיים".

"אני חושב שדווקא במקום הזה, דווקא אנחנו כימין שמגיע לשלטון, לא צריכים לנהוג בצורה הזו, אלא לבוא ולהגיד שאנחנו מושלים, עושים מה שצריך בהתאם לחוק אך יחד עם זאת לא שוכחים שאנחנו צריכים לחיות כאן יחד. הרוב המוחלט של אנשי הקואליציה אם לא כולם, לא נמצא בגישה של 'תקפצו לנו'", הוסיף.

לאחר מכן התייחס לשותפות הקואליציונית עם החרדים ומפלגת נעם. חבר הכנסת מילביצקי אמר כי "אי אפשר להתעלם מהעובדה שבממשלה האחרונה טרגטו את הציבור הזה ודיברו על לזרוק אותו במריצות. אני רחוק מאוד מעמדותיו של אבי מעוז, אך יחד עם זאת הוא פטריוט ציוני ישראלי, נכון שאני לא מסכים עם עמדותיו. אני חושש מזה שבפתח תקווה עיר מגוריי בבית ספר ממלכתי שבני לומד בו בכיתה ח', הפסיקו את לימודי התנ"ך. כששאלתי אמרו שזו תוכנית הלימוד שהגיעה ממשרד החינוך, זה הרבה יותר מטריד אותי".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm