על רקע המשך חלוקת התיקים ובליץ החקיקה של הקואליציה העתידית, חבר הכנסת צביקה פוגל מסיעת הציונות הדתית שוחח הערב (רביעי) עם אריה אלדד ובן כספית ב-103FM. כמו כן, פוגל התייחס לתפקידו העתידי בקואליציה, סמכויותיו של השר המיועד לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ולתפקודו של הרמטכ"ל אביב כוכבי

בפתח השיחה, אמר חבר הכנסת פוגל כי "ככל הנראה אהיה יו"ר הוועדה לביטחון פנים. חלק מפלוגות המג"ב שאנו מוציאים מיו"ש, נשבץ אותן מחדש. מדינת ישראל החליטה על סדר עדיפויות חדש ונצטרך להתרגל אליו. עשינו תוכניות לשיפור מעמדו של השוטר וקידומו, זה יגרום לאנשים לרצות להתגייס. נעשה גאווה לשוטר, הוא יהיה כמו דגל, אף אחד לא יתייחס אליו בזלזול. זה לא קורה ממחר בבוקר. בן גביר לא הולך לתת פקודות לאף אחד, אלא בסך הכל לקבוע סדר פעולות להפעלת הכוח. בן גביר לא הולך לקחת סמכויות שיטור לעצמו. ניקח את העסק הזה ברצינות".

לאחר מכן התייחס ל"חוק האפליה" שגרם לסערה פוליטית. לדבריו, "האצבע שלי לא תורמת לכל שינוי שיגרום לאפליה לאיזשהי אוכלוסייה במדינה או לשינוי בסטטוס קוו, זה לא יקרה, בטח לא במשמרת שלי, אני לא אתן לזה לקרות ואין שום סיבה לשרת את זה. מה שהיה טוב לבן גוריון טוב גם לעוצמה יהודית".

בסיום, תקף את הרמטכ"ל אביב כוכבי ואמר כי "כשהוא נכנס לתפקידו הייתי גדול מוחאי הכפיים. אני כאיש צבא לשעבר מאוד מאוכזב, מתאר את מה שעשה בתור כישלון. לא הכריע את המחבלים. כוכבי לא פספס אף הזדמנות לפספס את כל ההזדמנויות להכריע את האויב שלנו. מקווה שיבוא הרצי ויעשה את זה אחרת".