שר הביטחון היוצא בני גנץ והשר לביטחון לאומי הנכנס איתמר בן גביר התעמתו היום (שישי), לאחר שבן גביר האשים את גנץ בביצוע "מחטף לא דמוקרטי" לאחר סיום תפקידו. זאת, לטענתו, בעקבות צו שטח צבאי סגור שניתן אתמול לרמת מגרון. גנץ השיב לו והסביר כי מדובר בצו שניתן כחלק מהפעילות השוטפת של הצבא ולא קשור לשר הביטחון, ועקץ: "חדל קשקשת ברשת - לך לעבוד". 

"בגללך יש בן גביר": העימות באופוזיציה והתגובה של המחנה הממלכתי

גנץ נגד בן גביר: "עוד לא התחיל וכבר איומי הדחה למפכ"ל" (צילום: ערוץ הכנסת)

כאמור, העימות החל בבוקר, אז טען בן גביר כי "בני גנץ יושב במליאה ומטיף על ממלכתיות, כשביד השנייה הוא מבצע מחטף אנטי דמוקרטי, כבר אחרי ששר הביטחון החדש מונה לתפקיד".

הוא הוסיף וטען כי "צו שטח צבאי סגור שניתן אתמול לתושבי רמת מגרון בהנחיית שר הביטחון היוצא, אחרי שהשר החדש כבר נכנס לתפקידו הוא מחטף אנטי דמוקרטי של מי שאיבד את השלטון, והמשך ישיר למלחמה שהכריז גנץ על התתיישבות היהודית ביו"ש, והמדיניות הקשה שניהל ממשרד הביטחון נגד ההתיישבות ביו"ש".

כעבור כמה שעות הגיב גנץ לדבריו של השר הנכנס ומסר: "בן גביר, אם היית בודק היית יודע שנושא כזה בכלל לא מגיע לשר הביטחון לאישור - אלא חלק מפעילות אכיפה שוטפת של הצבא. ‏הקמפיין נגמר, אתה כבר לא בתפקיד נער גבעות שתומך בעבריינים. חדל קשקשת ברשת - לך לעבוד".