לאחר הקמת הממשלה: הוועדה המסדרת בראשות חבר הכנסת אופיר כץ (הליכוד) אישרה הבוקר (רביעי) את הקמת ועדות הכנסת הקבועות. הוועדה אישרה את הצעת חבר כנסת אופיר כץ (הליכוד), העומד בראשה, להרכב 12 ועדות הכנסת הקבועות ואת ההמלצה לבחור ביו"ר הוועדות. ההצעה אושרה פה אחד בתמיכתם של כל 14 חברי הכנסת בוועדה. כמו כן, הכנסת אישרה ברוב גדול של 70 חברי כנסת, וללא מתנגדים את הרכב ועדות הכנסת. 

ח"כ אופיר כץ יכהן כיו"ר ועדת הכנסת, ח"כ משה גפני יעמוד בראש ועדת הכספים, ח"כ שמחה רוטמן ינהל את ועדת החוקה, וח"כ יעקב אשר יכהן כיו"ר ועדת הפנים. כמו כן, ח"כ ישראל אייכלר יעמוד בראש ועדת העבודה והרווחה וח"כ יוסף טייב מש"ס יכהן כיו"ר ועדת החינוך. שמות יו"ר ועדות חוץ ובטחון והכלכלה לא הועלו לאישור הוועדה. בנוסף, בראשות הוועדות לביקורת המדינה, המדע והטכנולוגיה, עליה וקליטה ומעמד האישה יעמדו חברי כנסת מסיעת האופוזיציה. בתוך כך, הליכוד עידכנו כי חבר הכנסת דוד ביטן יכהן כיושב ראש ועדת הכלכלה.

מינויים נוספים שאושרו ע"י הוועדה: 
עודד פורר- יו"ר ועדת עליה וקליטה
ח"כ מיקי לוי - יו"ר ועדת ביקורת המדינה
ח"כ איימן עודה- יו"ר ועדת המדע:
ח"כ פנינה תמנו-שטה - יו"ר ועדת מעמד האישה 

תחילה, הליכוד הגישו הצעה לחלוקת הוועדות באופן זהה לזה שהיה בכנסת הקודמת, ואף איחדו בין יש עתיד ורע"מ, במטרה ליצור את מספר חברי הכנסת הזהה לזה שהיה לליכוד בכנסת הקודמת, זאת במטרה "לנקום" ביש עתיד, על ייצוג חסר בוועדות הכנסת ה-24, כך על פי טענת הגורמים במפלגה. עם זאת, שתי המפלגות הגיעו להסכמות. 

בועז ביסמוט, משה גפני, יעקב אשר  (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
בועז ביסמוט, משה גפני, יעקב אשר (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

כמו כן, הוודעה המסדרת החליטה להגדיל את מספר החברים בוועדת הכספים ל-18 חברים, כאשר על פי החוק ניתן להגדיל בעוד שני חברים נוספים, במידה שהסיעות יהיו מעוניינות בכך. 

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה) תקף את הציונות הדתית, על בקשתם להקים את ועדת הרפורמות, שתהווה ציר עוקף לוועדת הכספים, כך ששר האוצר בצלאל סמוטריץ יעביר החלטות בוועדת זו שצפויה להיות בראשות חבר מפלגתו ח"כ אוהד טל.

הייעוץ המשפטי של הכנסת מתנגד גם הוא להקמת ועדה שכזו שתפגע בעבודת הכנסת. יו"ר הוועדה המסדרת כץ הודיע שהוועדה לא תוקם עד שסיעות האופוזיציה יגיעו להסכמות בעניין.

יו''ר הוועדה אופיר כץ  (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
יו''ר הוועדה אופיר כץ (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)


במקביל לחלוקת התפקידים בכנסת, טרם הושלמה חלוקת התפקידים בממשלה. אלמוג כהן מעוצמה יהודית ומאי גולן מהליכוד לא ימונו לסגני שרים במשרד ראש הממשלה, זאת למרות ההבטחה שנתנה להם כיוון שהחוק מתיר למנות רק שני סגני שרים במשרד ראש הממשלה. 

כזכור, אתמול אישרה הממשלה את מינוי הסגנים וביניהם את מינוי אבי מעוז ואורי מקלב לסגנים במשרד ראש הממשלה. כך שכהן וגולן נותרו ללא תפקיד.