אשתו של השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, איילה בן גביר, שוחחה היום (רביעי) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM וסיפרה על שגרת החיים לצידו של בעלה, זאת נוכח האיומים הרבים שהוא ומשפחתו מקבלים על בסיס קבוע, כמו גם על דעתה בנוגע לעלייתו של בן גביר להר הבית אמש.

בכל הנוגע לחייה המתוחים, אמרה בפתח הריאיון: "כשהתחתנתי ידעתי עם מי אני מתחתנת וברוך השם אני שמחה בזה כמובן. בחודשים האחרונים יש איומים, הם מגיעים גם לפלאפונים שלנו, מגיעים גם לרשתות החברתיות, אפילו לטלפון בבית – וענה אחד הילדים. זה באמת כבד לפעמים, אבל אנחנו יודעים שאנחנו בדרך הנכונה. נכון, זה לא נעים, אבל עוברים את זה", הודתה.

עוד הוסיפה בן גביר: "איתמר הוא ממש לא שחצן, הוא אדם חביב וחם. מצד שני, גם אני לא חושבת שאני הקובעת בבית. אנחנו התחתנו ואנחנו משתפים פעולה. הוא בהחלט יכול להגיע בשתיים לפנות בוקר ולהכניס כלים למדיח, כי צריך לעזור בבית. גם אם אני אגיד לו 'לא צריך, תלך לישון', הוא ממש רוצה לעזור. הוא אבא נורא חם, למרות שמאז שהוא נכנס לממשלה הוא עובד מבוקר עד בוקר בכדי לבנות את התוכניות הגדולות שלו בשביל להילחם בפרוטקשן – שהפך למכת מדינה, ובכדי לתת גב לחיילים ולשוטרים. כן, יש לו הרבה עבודה".

כשנשאלה האם היא מעורבת בהחלטתו של בעלה ענתה שכן, אבל הסבירה: "אני מעורבת בדברים, אבל ההחלטות הן שלו. יש לו כתפיים רחבות. כל בן זוג מתייעץ. בני זוג שחיים טוב מתייעצים אחד השני - כששואלים את דעתי אני אגיד. בסוף הוא יחליט והוא יודע שהכל עליו, ועושה את זה בצורה יפה מאוד".

איילה התייחסה לעלייתו של בעלה להר הבית אמש, וסיפרה: "מי שידע על העלייה להר הבית הם האנשים שצריכים לדעת. אני לא יודעת למה הופכים את זה לטררם גדול, הוא עולה כל חודש. זה לקום בבוקר, ללכת לטבול, ולעלות להר. זה משהו שנראה לי כל כך רגיל, שאני לא מבינה למה עושים כל כך הרבה רעש. מחבל שרוצה לרצוח יהודי עושה את זה עם תירוץ או בלי תירוץ - פעם התעצבנתי על אבא, פעם על אמא, פעם האוכל נשרף בבית. אין שום תירוץ - אם מחבלים מנסים לפגוע ביהודי אין לזה תירוץ, ואסור שזה יקרה. אני לא יודעת אם הוא יספיק לעלות כל חודש, אבל הוא ימשיך לעלות כשהוא יצליח".

בן גביר סיכמה: "אני ממש לא מתכוונת להיכנס לעולם הפוליטי - הוא קשה ואכזרי. פוליטיקה היא לא רק ההצלחות. האם איתמר יהיה ראש ממשלה? כרגע איתמר דואג לביטחון. כל עוד ביבי פה אין סיבה להחליף אתו, אבל אם תהיה סיבה ויהיה צריך - אני בעד. זה לא חיים קלים, אבל זה חיים שלקחנו מבחירה".