בן כספית וינון מגל התעמתו הבוקר (שני) בפתח תכניתם ב-103FM באולפן השידור.

בפתח הדברים, התייחס מגל לסיקור התקשורתי של הרפורמה הצפויה במערכת המשפט: "היו פה בחירות על פי כללי השלטון, השלטון החדש עושה רפורמה".

כספית אמר מנגד: "לומר הפיכה זו המעטה".

לאחר מכן, הגיב ינון על דבריו של פרופ' אסא כשר, ממחברי רוח צה"ל וחתן פרס ישראל, שיצא בביקורת נגד החברה החרדית בראיון שנתן לכאן רשת ב': "אין לכם מנדט להגיד לנו מהי דמוקרטיה'. הפרופסור המהולל שקורא לחרדים טפילים, ואהרן ברק שמדבר על מלחמת אחים. הוא יושב ומדבר על מלחמת אחים. הרפורמה תביא מלחמת אחים. ואסא כשר מדבר על דמוקרטיה. צה"ל צריך לקחת את הקוד האתי שלו ולזרוק אותו לפח, ולהביא מישהו אחר שיכתוב את הקוד. האנשים האלה אולי חכמים נורא גדולים בתחומים שהם מתעסקים בהם, אבל הם אנשים טיפשים אם הם מדברים כך". 

בן טען בתגובה: "תומך בכל מילה שאמר פרופ' אסא כשר בעניין. דמוקרטיה היא לא רק שלטון הרוב. גם את הפנסיה התקציבית הפכת לעניין של שמאל וימין. התחלתם לסמן כבוגדים".

בהמשך, תקף כספית את השר לביטחון לאומי יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, ואמר: "ביום חמישי היו שני מקרי רצח קשים בראשון לציון, דקירה בקריות, ירי בזרזיר, אבל הוא שינה את שם המשרד, עלה ל־13 דקות להר הבית ועכשיו הורה להוריד דגלים פלסטינים ממקומות זניחים או לא זניחים. סבבה איתמר, אתה בדרך הנכונה".

מגל: "תשתו כוס מים, תירגעו, אתם שורקים בחושך. אין שום קשר בין מינוי השופטים למשפט של ביבי".  

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM