בשעת התוכנית השנייה שלהם ב-103FM, המשיכו הבוקר (שני) בן כספית וינון מגל להתעמת על האירועים הפוליטיים והמדיניים שעלו לכותרות בעת האחרונה.

כספית תקף את בן גביר: "מתעסק בלשנות את שם המשרד"; כך מגל השיב לו

בן התייחס להשתלבות הציבור החרדי בישראל: "המצב כרגע בלתי אפשרי, החרדים יודעים זאת. האירוע יסתיים בטוב או ברע. או שהם יתחילו להשתתף, או שהמדינה תפשוט רגל כמו שקורה בירושלים, או שנעשה הפרדה". 

עוד הוסיף: "אני מדבר על הנתונים האובייקטיביים והמקצועיים של המדינה. כל עיר שהולכת ומתחרדת בישראל גם הולכת ויורדת. אני לא קורא לחרדים טפילים, הם האחים האהובים שלנו, ואמשיך לומר את דעתי על מי שאני רוצה, על מה שאני רוצה, וכמה שאני רוצה". 

ינון ביקר את האופן בו סוקרה ממשלת השינוי בתקשורת בזמן כהונתה, לאחר שחזרה כעת אל ספסלי האופוזיציה: "כל השנים טחנו לנו שמבקרים את נתניהו, וברגע שהייתה להם שנה וחצי אסור לבקר את השלטון אלא מפארים אותו. ברוך השם תנועת הנגד של המטוטלת מגיעה עכשיו, ואני רואה את זה בכל המשרדים".

כספית לא נותר חייב: "זו הייתה ממשלה מופלאה, אחת הטובות".

בהמשך, דיבר כספית על הפרסום במהדורות החדשות שחשף כי בהתאם לבקשת אנשי רה"מ בנימין נתניהו, שלושה נהגים במשרד הוזזו מתפקידם מאחר והסיעו את ראשי הממשלה לשעבר בנט ולפיד, ותקף: "תהיו בני אדם, אלה נהגים שעובדים שלושים שנה. הם אנשים שנמצאים שם מימי שמיר. תהיו בני אדם, מה ביקשנו?".

ינון מצידו, סירב להתרגש: "אמרו שימצאו להם תפקידים אחרים".