בפתח שעת תכניתם היומית השנייה ברדיו 103FM, בן כספית וינון מגל התכתשו על שלל החדשות המדיניות והפוליטיות. בראשית שיחתם, התייחס מגל לסערת חילוקי הדעות בין הקואליציה לאופוזיציה: "התבהלה היא על הדברים המסיתים שאומרים ראשי המחנה שלכם, הקוראים למלחמת אחים". 

"הוויכוח הוא רק על השימוש במילה אזיקים", טען בן בתגובה. "את הדיבורים הללו שמענו הרבה יותר בצד שלכם, ואף אחד לא דיבר על לעצור אנשים שיש להם חסינות. לפני פחות משנה, בן גביר דיבר על חסימת כבישים בכנסת. יש לי לפחות חמש דוגמאות של חסימת כבישים על ידי תומכי ימין".

הוא המשיך: "מה שבן גביר עשה בימים האחרונים זה להתערב בשיקול הדעת של המשטרה, ואמר שצריך לעצור חוסמי כבישים ולהשתמש באופן שוויוני במכת"זיות. בהפגנות של השמאל בינתיים אף אחד לא דרדר פחים. כשאתה נכנס לשיקול הדעת של המשטרה, זה לא חוקי. תודה, אני הסברתי". הוא תקף את מגל ואמר: "אמרת רצף מושלם של שקרים. המהפכה המשפטית נקבעה על ידי הכנסת". 

מגל חלק על דבריו. "שונה החוק", הוא הזכיר, "השר יכול לדבר עם המשטרה, זה בהתאם לחוק. אתם פשוט מקשקשים שטויות. אילו הבלים, זו לא רמה. מה לא חוקי פה? פתאום זו פקודה לא חוקית בעליל להשתמש במכת"זית? אתם שולטים בתקשורת, ושלטתם במשטרה ובפרקליטות, שזה לא דמוקרטי, ובכל עמדות המפתח בחברה הישראלית תפסתם מאחז. איפה שיש דמוקרטיה, איפה שהעם בוחר, אנחנו שולטים. פתאום יגדל האמון במערכת. הפלתם שלטון, לקחתם אותנו לחמש מערכות בחירות, לקחתם מהעם את הזכות לבחור. אנו לא מוכנים לזה יותר. בן, זה נגמר".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש 103FM