גיא פלג פתח היום (רביעי) את תכניתו ב-103FM והתייחס לדבריו שאמר אתמול בתוכנית על מדיניותו של השר לביטחון לאומי בן גביר, וכן תקף בחריפות את אמירתו השנויה במחלוקת של חבר הכנסת מעוצמה יהודית צביקה פוגל, שטען כי "צריך לעצור את גנץ, לפיד ויאיר גולן על בגידה". 

בן גביר במסר לחברי סיעתו: "אף מתנגד פוליטי לא יעצר
"אראל סג"ל נגד חברי עוצמה יהודית: "לעצור את הטימטום שחל בהם"

"אתמול הבעתי כאן חשש בעקבות הדרישה של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שביקש להשוות את מדיניות האכיפה של המשטרה בין ההפגנות בת"א בירושלים", אמר פלג בפתח דבריו, "חרף העובדה שההבדל בין אופי ההפגנות בת"א לבין ההפגנות בירושלים הוא מוכר, ברור וידוע מבחינת רמת האלימות שבה משתמשים או לא משתמשים המפגינים. שאלתי את עצמי האם הרפורמות האלה הן רפורמות רחוקות שיגובשו אחרי דיון מעמיק, כפי שהבטיח לוין לנשיאת בית המשפט העליון או שיש חשש מיידי ואמיתי".

"במהלך היום קיבלתי סיבה נוספת לדאגה, לאחר ששמעתי את חבר הכנסת פוגל, שאמר כי צריך לעצור את לפיד, ראש ממשלה לשעבר, גנץ, שר הביטחון לשעבר, יעלון, רמטכ"ל לשעבר, ויאיר גולן, סגן הרמטכ"ל לשעבר", הוסיף, "את כל אלה מבקש פוגל לעצור ועכשיו, ופתאום שאלתי את עצמי האם מדינת ישראל יכולה תוך זמן קצר מאוד להפוך למדינה שבה יש מתנגדי משטר? ביטוי שאנחנו משתמשים בו כשאנחנו מדברים על מתנגדי המשטר בטורקיה, איראן ורוסיה. האם זה יכול לקרות בישראל? כאלה שייכלאו, ייעצרו, יואשמו?".