חבר הכנסת דודי אמסלם, שנשאר עד כה ללא תפקיד יו"ר הכנסת כפי שרצה, נפגש הבוקר (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין, זאת בהמשך למשא ומתן בנוגע להצטרפותו לממשלה. לאחר שעתיים של דיון בסוגיית תפקידו, כשהוא ככל הנראה מיועד לכהן כשר במשרד המשפטים, עדיין לא נקבעה התשובה המכרעת. עם זאת, נרשמה התקדמות בסוגייה. נתניהו, אמסלם ולוין קבעו "להיפגש לפגישת ההמשך".

"אני מברך ומקווה בהחלט שחברי דודי אמסלם ימצא את מקומו בממשלה", אמר חבר הכנסת דני דנון כשדיבר עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM על תפקידו העתידי של אמסלם. "אני חושב שלראש הממשלה היה אומץ והוא יצא מגדרו לעזור לדרעי, ודודי נשאר בהחלט במקום לא נעים ומאוכזב".

"נכון לשעת בוקר מוקדמת, השיח היה על שלושה תפקידים. תפקיד אחד כשר מקשר, תפקיד שני כשר לפיתוח אזורי, ותפקיד שלישי שר במשרד המשפטים, שבנושא הזה צריך להבהיר בדיוק מהן הסמכויות שיחולקו בינו לבין יריב לוין", הסביר דנון.

כזכור, לאחר שחבר הכנסת אמסלם התבשר כי לא יקבל את תפקיד יושב ראש הכנסת כפי שרצה, הוא תקף את יושב ראש מפלגתו, ראש הממשלה נתניהו, כשמסביבו פעילי מפלגה, ורמז לכך שלא קיבל את התפקיד מטעמי גזענות. עד היום הוצעו לאמסלם מגוון תפקידים שיאפשרו לו להיכנס אל שולחן הממשלה, ביניהם השר לשיתוף פעולה אזורי, השר המקשר בין הממשלה לכנסת וגם שר במשרד המשפטים עם תחומי פעולה וסמכויות מוגדרות.