ינון מגל ובן כספית פתחו את תכניתם הבוקר (חמישי) ב-103FM בשיחה על נושאים האקטואליים המעסיקים את סדר היום. בין היתר, שוחחו על הרפורמה המשפטית והחשש מפני פגיעה בכלכלה, וכן להמשך המחאה נגד התכנית של שר המשפטים. 

בפתח השיחה, סיפר בן כי בבית ספרו של בתו, ההורים עם התלמידים מחו בשעה שמונה בבוקר, ומנגד ינון סיפר בהומור כי הוא עצר את מכוניתו: "צעקתי אוי אוי אוי, רבע שעה אני צועק ואף אחד לא עוצר, לא מבין את העניין הזה, פשוט רשעות, אף אחד לא עצר".

בן המשיך את נושא הרפורמה והזהיר ממצב הכלכלה עם הוצאת ההשקעות מישראל: "האקונומיסט כתב שישראל בכיוון של הונגריה ופולין, יש סיכון בהשקעות של המדינה. חמש חברות הייטק הודיעו שהן מוציאות את ההשקעות שלהן מישראל. 300 מיליון דולר נמשכו, שש מאות בדרך החברות שווי של שבעה מיליארד דולר, זה מדע צופה עתיד ככה זה עובד בכלכלה".

ינון הגיב לדברי בן: "בעיני כל האנשים האלה הנאמנות שלהם במדינת ישראל מוטלת בספק, זה אנשים שפוגעים במדינה בכוונת מכוון כדי שיקבלו את עמדתם, אין יותר 'הון שלטון' מהדבר הזה, זה ההון שרוצה להשפיע על השלטון. זה האליטות עם העמדות מפתח, אתם רוצים שהשלטון יהיה שלכם, ואתם מפעילים את כל הכוח. זה לא פשוטי העם, זה לא החלשים בחברה שרוצים את בית המשפט חופשי שיעזור להם, לא, זה החזקים. בעלי ההון זה השמאל, זה משפחות, זה חונטות, זה חמולות. הם חושבים שאם הם יוציאו את הכסף זה ישפיע? אתם מגוחכים. מה אתם חושבים שתאיימו עלינו? תוציאו את הכסף". 

בן הגיב: "כמו שסמוטריץ' אמר בהתנתקות, רק אידיוט ישאיר את הכסף שלו במדינה שהופכת להונגריה. כל האירוע של הרפורמה זו נקמה".