בן כספית וינון מגל פתחו היום (ראשון) את תוכניתם ב-103FM ודנו במספר נושאים, וביניהם: דבריה השנויים במחלוקת של ח"כ גוטליב שהאשימה את נשיאת העליון בפיגוע, המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט והירי מעזה.

נתניהו מתנער מגוטליב: "דוחה את דבריה נגד נשיאת ביהמ"ש העליון"
"הוכיחה חוסר התאמה": טלי גוטליב במתקפה חריפה על היועמ"שית

בן: "ביקשתי להאריך את התוכנית בשעתיים נוספות, בחיים לא יהיה לי זמן לדבר על כל הדברים שקרו בסוף השבוע. אני רואה סרטון מההפגנה בנתניה ויש לי צמרמורת. זו עיר של ליכוד. אי אפשר לא להתייחס ליצור המוכנה טלי גוטליב, שנתניהו הכבאי נאלץ להסתייג מדבריה, שמסתערת בשצף קצף ומטילה את האשמה בפיגוע על נשיאת העליון. השאלה מי אשם שהגברת המטורללת הזו נהייתה חברת כנסת? צריך לא לקחת אותה ברצינות אך צריך לשאול מי גרם ועזר לה להיות חבר הכנסת".

ינון: "בוא אשמיע לך מה אמר מי שהיום החליף את אבי חימי, יש לכם כוכב חדש, יש לכם את דן חלוץ, הפרזנטור של המחאה, הרמטככ"ל הכושל של מלחמת לבנמון השנייה, זה שמכר את המניות שלו כשידע שהולכים למלחמה, שהיה מינוי פוליטי, איש העסקים הכושל שהשאיר חניכים לטיסה בלי כספם, ההברקה הזאת שלכם, הוא מדבר. הבנתי שאתמול הוא אמר אצלכם שהוא בעד סרבנות, זה שהיה הרמטכ"ל של ההיתנתקות. לאן הגעתם? הוא המדינה?".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בן: "הניסיון להתעלם מהמציאות שהממשלה כפתה עלינו, הניסיון להגיב עליו דרך חלוץ הוא פתטי".

ינון: "מישהו מהימין עזב את הארץ אחרי ההתנתקות? מישהו שרף את המדינה? הוציא את כספו? ראשי השמאל מדברים על זה, עוד פעם אהרן ברק מסית למלחמת אחים, המסית הגדול, האדם שחטף מדינה, הדיקטטור הגדול, שחשין אמר לו מה אתה עושה? הוא ידע את כל זה ובכל זאת חטף את הדמוקרטיה, ועכשיו כל מה שיש לו לעשות זה להסית למלחמת אחים. ראשי המחנה שלכם מסיתים, בעלי הון מסיתים לפגוע בכלכלה".

בן: "אף מילה מנאום ההסתה הזה לא ראויה לתגובה. אתם אפסים בביטחון, החזרתם את הטפטוף לעוטף עזה ואין לכם תגובה לטרור חוץ מאטימת דירה שכורה. בזמן שדיברנו, אלה המכתבים והעצומות שנוספו לקריאה לממשלה או לוותר על הטרללת או לעצור את השינויים ולעשות דברים בהידברות. ראשי רשויות, 529 בוגרי תלפיות, 18 נשיאים ושופטים בדימוס בעליון, לארי סאמרס, שר האוצר האמריקני לשעבר. 62 אחוז בעד או לבטל או לעכב את הרפורמה, מתוכם 42 אחוז ממצביעי גוש נתניהו".

ינון: "זה ייגמר הנאום הזה, או שחטפת את השידור? אתה זוכר שאני צריך לסיים היום. אתה נואם כבר חמש דקות. לגבי הטרור, הייתה פה ירושה מורכבת, לא לוקח חודש אחד לתקן מצב ביטחוני. לגבי הרקטה, בצה"ל אומרים שלא היית היתכנות מבצעית להגיב והם יגיבו על הדבר הזה. כשקיבלנו מדינה בתוך אינתיפאדה, איטום בתים תוך 24 שעות זה לא היה דבר שהיה קודם, הממשלה הזו יש לה את המנדט לעשות זאת. אם היא לא תעשה זה, יהיו בחירות ויכול להיות שלממשלת השמאל תהיה יותר היתכנות. בינתיים לא רואים זאת". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM