בפתח שעת תכניתם השנייה ב-103FM, שוחחו הבוקר (ראשון) בן כספית וינון מגל, כמתבקש, על ההפגנות אמש ברחבי הארץ נגד הרפורמה בזירה המשפטית. "אתם המצאתם את התעמולה, למדנו מכם", תקף ינון. "עשרות שנים שלטתם". בהמשך, החליט לקרוא שירה שתבהיר את דבריו כשורה. 

בתגובה, השיב בן: "בעוד דקה וחצי הקואליציה תעביר את חוק יסוד איפור שיער או חוק יסוד הוד מלכותה, לבית המשפט אסור יהיה להתערב בזה, ובא לציון גואל. מישהו שאל את עצמו למה שני הקוזקים, לוין ורוטמן, לא נכנסים לבתי הדין הרבניים? אתה שקרן מר נתניהו, ואתה גם מסית. אני מקווה שמתישהו תיתן את הדין על השקרים האלה". 

"מתברר שה־BDS שיתפו מאמר של אליל השמאל תומאס פרידמן, לא ייאמן, מה קורה פה?", שאל מגל. "פשוט זוועה. אי אפשר להמשיך כך. מצד שני, נסראללה גם תומך בכאוס, אולי הוא גם ישבות ביום שני. אהוד ברק, שהיה פה ראש ממשלה, משתף מאמר של אורי משגב בו הוא אומר שאין שום בעיה לדבר על מלחמת אזרחים. אתם חוגגים מפלות כלכליות, ומוציאים את הכסף כדי לפגוע בכלכלה. תקבלו את זה שאנחנו הרוב ואנחנו קובעים את החוקים. זו השיטה, אין מה לעשות. תריבו, תקללו, תאיימו, תגנבו טנקים, זה לא יעזור לכם. אל הקלפי לא באים עם חשבון בנק". 

בהמשך, הוסיף בכעס: "מה זה הדבר הזה? איזה מחנה זה שאלה מנהיגיו? מי אלה האנשים האלה שמרשים לעצמם לדבר כך, שנסראללה מצטט אותם? זה פשוט לא ייאמן, מה קורה פה? אתם גוש של אנשים חסרי אחריות. אם יישפך דם, נשמיע לכם אין דיברתם. אתה סוכן כאוס, אתה כל היום חוגג נפילות בבורסה וטרללת. אתה מחרחר מלחמה. אתם שמחים בכישלונה של המדינה. טעיתם לכל אורך הדרך", כך לדברי מגל.