ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התראיין היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ודידי הררי ב-103FM, והתייחס לאלימות והפשיעה במגזר הערבי באזור הנגב, וכן לסרטון שעורר סערה בו קרא לח"כ כסיף בקריאות של רעיית כבשים, ולח"כ טיבי אמר בהתייחסות להיותו רופא כי "לא אתן לו לטפל לי בכלב".

ח"כ לימור סון הר-מלך תוקפת: "המפכ"ל מתדרך נגד בן גביר וממריד את הציבור"
מאוכזבים או מרוצים מתפקודו של בן גביר כשר? - זה מה שהכרעתם | סקר מעריב אונליין

"מה שכרגע קורה זה גל של אלימות באזור הנגב", אמר ח"כ כהן בפתח דבריו, "כבר אתמול בלילה אני קיבלתי את ההתייחסות לנושא בערערה מאחד מחברי הכנסת הערבים, ומיד התקשרתי למי שצריך בכדי לוודא מדוע לא עוצרים את העבירה מיד. אתמול בלילה כבר החלו מעצרים, נתפס מישהו עם אקדח עליו. בסוף, לעצור את האלימות בחברה הערבית ייקח זמן. כרגע מה שאנחנו כן עושים זו פעילות נקודתית". 

"המטרה שלנו זה להביא את השקט גם לחברה הערבית, שראויה לו, ויחד עם זאת יש שני וקטורים, הווקטור הטקטי זה בעיקר להביא כוחות שלא פעלו שם בעבר והם כבר פועלים שם היום", הוסיף, "היום אנחנו למשל בתקופה שמאוד חשובה להשיג תקציב למשרד לביטחון פנים. יש פה משהו שהוא קונצנזוס - השקט שלו אזרחי מדינת ישראל ראויים. אנחנו כרגע עם האוצר מבקשים את הכסף דחוף, אנחנו רוצים להוציא את התוכניות שלנו לפועל".

לאחר מכן, נשאל חבר הכנסת על הסרטון שלו מהמליאה ששידר בפייסבוק שלו, והשיב: "אני לא אוהב להשתתף בפסטיבלים של צביעות. האיש הזה, עופר כסיף, שבוע שעבר קרא לי נאצי, איפה היית בן כספית? לא שמעתי אותך. אתה דורש ממני? אתה יודע מה הבעיה שלכם לפעמים? גזענות של ציפיות נמוכות. לאלמוג אפשר להגיד נאצי ובן יונה, זה בסדר. לא מתנצל, מילימטר. אני מבין שאתה לא מתחבר לסגנון שלי, אבל אני בא ומייצג את העם". 

דידי הררי השיב לח"כ כהן: "ברור לי לחלוטין לגבי עופר כסיף. אתה יודע מה אני תמיד אשמור לעצמי? לעולם לא להגיע לרמה הבהמית שלו. הציבור לא רוצה לשמוע אותך מדבר ככה, הציבור שבחר בך בחר על פי הדעות שלך, שתשמור על המדינה, שתלחם בפשע. שתשמור שנהיה מדינה יהודית קיימת פה. אבל לא בסגנון כזה".

לסיום אמר להם ח"כ כהן כי "בסוף, ניסיתי את הדרך שאתה אומר. זה לא עובד. לפעמים צריך לדבר איתם בשפה שהם מבינים אותך. זה שפה שהם מבינים מצוין. האיש הזה הוא איש שבסוף קורא לנו ביום השואה, במדינת ישראל, במליאה, בדוכן, שהוא חי במדינה נאצית. צריך להציב להם גבולות".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM