ינון מגל ובן כספית פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM בשירה של ינון עם שיר שכתב לסוכני הכאוס להגדרתו, והמשיך ושר כי הדולר עולה והבורסות יורדות בכל העולם, בן מנגד טען כי לעשות מכך צחוק לא ישפר את המצב. 

ביבס תוקף את סמוטריץ': "אין לו שום השפעה, מנהלים אותו"
חבר בוועדת החוקה נגד היועמ"שית: "תוקעת מקלות בגלגלים איפה שרוצה"

ינון המשיך והגיב לציוץ של ח"כ ולדימיר בליאק, האם הוא חייך לנתניהו או לא? "מה הקטע בסוף לחייך לנתניהו? התגוללת עליהם כאילו מה הם עשו, חייכו לנתניהו וחיכו לשמוע מה יוצא לו מהפה. אתם לא רואים איך אתם מתנהגים שאתם מצדיקים שאסור לחברי כנסת להגיע לפרלמנט שחלקכם לא מגנים את זה, אנשים בראש המחנה שלכם מדברים על מלחמת אחים, אנשים שמדברים על דמקורטיה שלא עברו את אחוז החסימה".

עוד תקף: "אתם נהנים מזה שהאסמים עולים באש, אתם הודעתם שאתם מוציאים את הכסף שלכם ממירים אותו לדולרים ואומרים תראו מה זה עושה - זה פסיכוזה שאין כדוגמתה זה להגיד האסמים ישרפו ולהדליק את הגפרור ולזרוק אותו על הקש, זה לא יאמן מה שקורה פה, אתם קוראים לכם המחנה הנאור? שאתם חושבים שאתם אינטילגנטים, אתם חושבים שככה תחזרו לשלטון, מי שלא נאמן למדינה? מי שרוצה שהמדינה תשרף? אין לכם סיכוי לחזור לשלטון עד שלא תתחברו לאהבת הארץ באמת אתם נהנים לשרוף".

בן לא נשאר אדיש ואמר: "אנחנו תיכף נלמד לאהוב את הארץ מגפני דרעי אבי מעוז, וליצמן שכבר לא שם. כל רשימת השמות שאתה אומר מעולם לא לא עבר את אחוז החסימה. הכלכלה תפרק את המשיח שלך ואת המדינה לא יצליח לכם הפעם להאשים אותנו בטרפת הזו. בעולם מחזרים אחרי המשקיעים שיוצאים מישראל רובם משקיעים זרים". 

עוד אמר כספית: "בעודך מתגולל על הנוראים אני חושב איך הריבית עלתה אתמול איך האינפלציה משתוללת איך יוקר המחיה מאמיר איך שר החוץ שלו מפיל עוד יותר את הכל איך הציבור נאנק תחת יוקר המחיה, איך השקל קורס". 

לדבריו: "ועדת הכספים דנה בלהציל את המצב? האם ועדת החוקה מתכנסת בנושא משילות כי נרצחו שלוש נשים תוך שבוע? לשלוט במשילות בדרום? הכל משתולל, האם מישהו עושה משהו כזה? לא.. לשכת רה"מ הנחתה את כל חברי הליכוד לתמוך בדיון עכשיו למימון שני מעונות לנתניהו, הכפלת העובדים במעון אלה שני הדברים היחידים שממשלת הזדון הזו עושה, מהפכה משטרית וטיפול במשפחת נתניהו כשכל השאר קורס".