חבר הכנסת חנוך מיליבצקי התראיין היום (רביעי) לענת דוידוב בתוכנית 'איפה הכסף' ב103FM לשיחה על המהפכה המשפטית שממשיכה להכות גלים וגרמה גם הבוקר לדיון סוער בוועדת הכספים של הכנסת.

"כמו עכברים": עימות סוער בדיון על דרישות המימון של משפחת נתניהו
ח"כ מהליכוד במתקפה קשה על יעלון: "סבור שיש איתו משהו רפואי"

חבר הכנסת נשאל בתחילת השיחה בנוגע להיחלשותו של השקל בתקופה האחרונה לאור הרפורמה: "זה לא שאנחנו לא קוראים את המפה, אנחנו לצערי נאבקים כרגע לא עם כוחות שוק ככה שפועלים באופן טבעי, אלא עם גורמים לצערי בתוך מדינת ישראל שממש עסוקים בלנסות ולפגוע במדינה בכל דרך".

מיליביצקי אף המשיך וטען כי ישנם גורמים המנסים לפגוע באופן מכוון בכלכלת ישראל: "את אחד הגורמים הללו ראינו עולה היום על דוכן הכנסת ומשתלח בשר המשפטים. קוראים לו יאיר לפיד, הוא מנהל קמפיין נגד מדינת ישראל, חובק עולם האיש הזה, זה עצוב מאוד".

"רואים את הדברים שלו מהדהדים בכל המקומות. כל הקבוצות הללו שפתאום קמות מכל המקומות ופתאום מחליטות שהן מתייחסות לרפורמה המשפטית במדינת ישראל", טען חבר הכנסת.

"מי מממן את הסכומים המטורפים שעולה להפיק את כל ההפגנות הללו? מי מממן את כל האוטובוסים, ואת כל הבמות, ואת כל העלויות שוטרים שיש בדברים הללו? מי מממן את קמפיין החוצות? מי מממן את ימי החופש של מקומות עבודה?", שאל בתמיהה.

הוא המשיך וטען: "לכולנו ברור שאנחנו מתמודדים כרגע עם גל מאוד גדול של פעילות שמטרתה ללבות ולפגוע במדינה כמה שיותר. אנחנו נצלח את זה, בסופו של דבר הכלכלה הישראלית חזקה, בריאה ויציבה. היא הוכיחה את זה בעבר והיא תמשיך להוכיח את זה הלאה".

באשר לסיכויים להידברות ועצירת החקיקה, אמר: "אני לא חושב שצריך לעצור את החקיקה כי בסופו של דבר אנחנו נבחרנו לממש מדיניות, עכשיו אנחנו יכולים לבוא ולממש את המדיניות, אם כך נחליט, בעצמנו, יש לנו את הרוב הדרוש. אנחנו לא רוצים לעשות את זה אבל, לא רוצים, רוצים כן לגבש הסכמה רחבה אבל בשביל זה צריך פרטנר".