ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש היום (חמישי) את ההקבלה שערך אתמול בנאום שנשא בין הפורעים בחווארה לחוסמי הכבישים בתל אביב. בהודעה שמסרה לשכתו נכתב "בניגוד לטענות הנשמעות בתקשורת, ההשוואה היחידה שראש הממשלה נתניהו עשה בין חווארה לתל אביב - זה שאסור לקחת את החוק לידיים בשום מקום".

נתניהו: "חופש ההפגנה אינו רישיון לאנרכיה, לא יכולים לקבל חסימת כבישים"

"אני יודע שיש ביניכם אזרחים רבים אוהדי המדינה שתומכים בלהט ברפורמה המשפטית ויש אזרחים רבים אחרים הם גם אוהבי המדינה שמתנגדים לרפורמה באותו להט, אבל בדמוקרטיה יש כללים ברורים איך לנהל את הוויכוח, יש קווים אדומים שאסור לחצות ואין זה משנה כמה עמוק הוויכוח, כמה הוא סוער, כמה וא מטלטל את הנפש, הקו האדום החד והברור הוא איסור מוחלט על אלימות ואנרכיה", אמר נתניהו בהצהרה שנתן לתקשורת אמש.

עימותים בחווארה. צילום: שלומי הלר, וואלה!

"אתמול בחווארה מול רצח נורא של אחים נפלאים, אמרתי לפורעי החוק - לא נסבול מצב של איש הישר בעיניו יעשה ואני אומר שוב מול פורעי החוק שחצו קווים אדומים בתל אביב לא נסבול מצב שאיש הישר בעיניו יעשה", הוסיף והבהיר: "לא יכולים לקבל אלימות, הכאת שוטרים, לקבל חסימת כבישים, אנחנו לא יכולים לקבל איומים על אנשי ציבור, ועל בני משפחותיהם, דבר שקורא ממש ברגעים אלו בליבה של תל אביב. לא נקבל פרימת חוקים ואלימות, לא בחווארה, לא בתל אביב, לא בשום מקום".