לנוכח המחאה הציבורית המתגברת נגד הרפורמה המשפטית, שוחחו הבוקר (רביעי) ינון מגל, בן כספית והמגישה האורחת טל שלו ('וואלה') ופתחו בוויכוח סוער ב103FM.

"הראשונים שייפגעו מהעניין של האג אלה הטייסים, לכן הם מובילים את המחאה", טען כספית. 

ינון מגל לא נשאר חייב והגיב: "די עם החארטות, במה בית משפט לא יהיה עצמאי?". 

טל התערבה וטענה כי: "כשיריב לוין שכבודו במקומו מונח יבחר את כל שופטיו, תהיה לו את האפשרות להדיח את אותם שופטים. מה אתם סתם מקשקשים?".

"עזוב את השכונה": עשרות אנשי צוות אוויר הפגינו מחוץ לביתו של קיש | צפו
ביקורת על מתווה הנשיא: "יש בו חסרונות קריטיים"

"אני מרגיש מבוזה על זה ש-300 פעם אם לא 400 נתתי את ההרצאה הזו. אם הרפורמה תעבור, מדינת ישראל תהיה היחידה בעולם המערבי שגם אין בה חוקה, גם אין בה פרלמנט עם שני בתים, גם אין בה מגילת זכויות וגם אין לה כפופות", סיפר כספית. 

ינון בתגובה טען כי: "בניו זילנד יש את כל זה". 

טל שלו תקפה: "ינון, זה לא מטריד אותך? איך אתה יכול לצחוק מזה?".

"אנחנו ברעידת אדמה ענקית", טען בן.

ינון הגיב: "אתם סוכני כאוס, זה מגוחך בעיניי. שמענו אותך, תהיה בשקט"

"לא אהיה בשקט בחיים, אפרק את כל השקרים שלך ואת כל הניסיון שלך להרוס את המדינה שלי. ברגע שהפוליטיקאים ממנים לבדם את שופטי ישראל, ברור לי שברדוגו יהיה נשיא העליון ואסנת מארק תהיה נשיאת המחוזי", השיב כספית.

טל לא וויתרה לינון מגל: "לא ענית לי, האם לא מטריד אותה שמדינת ישראל, שאגב מי שאחראי במידה רבה לאיפה שהיא נמצאת הוא נתניהו, לא מטריד אותך שאת הדבר הזה רוצים להרוס?".

"ינון אלישע מגל הורס את מדינת ישראל ומחריב את החלום הציוני, ואחר כך שואל מי רוצה להרוס", תקף בן כספית.

"אני שואלת למה לא היה דיון בקבינט המדיני ביטחוני על החיילים שיכולים להיפגע מזה, על החברים שלך ביחידה. למה אתם מתעלמים מעשרות מומחים כלכליים?", שאלה טל וסיכמה את הדיון.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm