שרת התחבורה מירי רגב נשאה היום (רביעי) דברים בוועידת מקרקעי ישראל ואמרה, בצל הדיווחים על המתיחות מול איחוד האמירויות, כי "הייתי בדובאי - לא שאחזור לשם", אך החמיאה למערך התחבורה במדינה והתרשמה: "זה פשוט אדיר לראות מה הם בנו בשש שנים". בהמשך הבהירה רגב כי הדברים נאמרו בהומור וכי תשמח לחזור ולבקר שם.

סערת "אין עם פלסטיני": הצעד החריג ששוקלת איחוד האמירויות כלפי ישראל

שר החוץ אלי כהן מיהר לצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו אוהבים את דובאי, ומיליון ישראלים ביקרו במדינה בשנה האחרונה". עוד שב והבהיר בסרטון, בתגובה לדברים: "דובאי היא מקום נהדר לבקר בו, ולא בכדי יותר ממיליון ישראלים בשנתיים האחרונות בחרו גם הם לבקר בדובאי. הקשר שלנו עם דובאי ואיחוד האמירויות הוא קשר אסטרטגי ואנחנו נפעל על מנת לחזק אותו, בין היתר באמצעות קשרי התיירות החשובים לשתי המדינות". 

בעקבות הסערה פרסמה רגב סרטון נוסף בחשבון הטוויטר שלה בו טענה כי "לפני מספר דקות שוחחתי עם חברי שגריר איחוד האמירויות מוחמד אל חאג׳ה. גם הוא הבין את מה שהתקשורת מנסה לעשות, להוציא דברים מהקשרם. הניסיון לסכסך בין מדינות הפך להזמנה לביקור נוסף", כתבה, וככל הנראה התכוונה לכך שהיא הזמינה את השגריר האמירתי וציינה כי היא "מחכה לו במשרדה בירושלים".