עימות פנימי? חבר הכנסת דודי אמסלם זעם היום (רביעי) על הקואליציה, זאת לאחר שהחוק שעוסק בפטור ממע"מ לתרופות מצילות חיים בדגש על חולים אונקולוגיים אותו הגיש, ירד מסדר היום. אמסלם הודיע בתגובה כי לא יצביע בעד חוקי הקואליציה עד להודעה חדשה. 

על חודו של קול: הקואליציה הפילה את חוק האיזוק האלקטרוני
ח"כ פורר במכתב חריף: "שיא הבריונות - שללו ממני את הזכות להצביע"

יש לציין, כי אשתו של אמסלם נפטרה לפני מספר מסרטן. מי שהצטרף אל הודעתו של אמסלם, הוא חבר הכנסת דוד ביטן. הודעתם של השניים מגיעה מספר ימים לאחר אמירתו של חבר הכנסת אבי מעוז, לפיה יחליט עצמאית ופרטנית לגבי כל הצבעה, ולא על פי המשמעת הקואליציונית. צירוף הדברים עלול להוות מכשול חמור עבור הקואליציה, זאת משום שבכוונתה להעביר עד לתחילתה של הפגרה הקרובה את חוק הנבצרות. על מנת להעבירו במליאה, יש להשיג רוב של 61 חברי הכנסת, רוב שלא יתקיים במידה והארבעה לא יצביעו ביחד עם שאר הקואליציה. 

בתוך כך, חברת הכנסת טלי גוטליב הודיעה כי לא תצביע יחד עם הקואליציה למעט בהצבעה של חוק הנבצרות, זאת לאחר שהוטלו עליה סנקציות ע"י ועדת האתיקה, שבראשה עומד חבר הכנסת ממפלגתה ינון אזולאי, ובה יושב גם חבר הכנסת עמית הלוי. הסנקציות הוטלו על גוטליב לאחר שהאשימה את נשיאת בית המשפט העליון לאחר פיגוע טרור שאירע לאחרונה.