בן כספית וינון מגל המשיכו לשוחח הבוקר (חמישי) על השלכות הרפורמה המקודמת במערכת המשפט. במהלך שיחתם הציע ינון כי השניים יערכו ראיונות בנפרד, ובן זעם בתגובה: "אז בוא לא נעשה ראיונות בכלל".

עשרות מפגינים מול ביתו של דרעי, חסימות בכביש החוף | עדכונים שוטפים

"תשמע, יש לי רעיון, בוא נעשה ראיונות בנפרד", הציע ינון. "עולה מישהו מימין אתה תראיין. בוא נפסיק עם הראיונות המשותפים. זה לא עובד יותר, אי אפשר להמשיך ככה".

"זה כמובן הצעה לא רצינית", השיב כספית. "בוא נעשה בכלל את התוכנית בנפרד ונגמור עם זה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מגל הסביר כי "יהיה את הדיאלוג בינינו. אי אפשר לנהל ככה ראיונות. אתה עונה כי אתה מבין שאנשים אין להם תשובות, אתה לא נותן לנהל ראיון. תנהל לבד. אם יבואו אנשים שיסכימו להתראיין אצלך מהימין אז יהיו ראיונות. אני לא מוכן להמשיך את הראיונות האלה, זה לא ראיונות, זה בליל של צעקות. זו הצעה אמיתית לגמרי". 

בן זעם: "ינון שחרר אותי נו בחייאת, אז בוא נפסיק הכל". 

מגל ענה: "לא, לא נפסיק הכול, יהיו דיאלוגים בנינו, הכול יהיה בסדר, ראיונות יהיו בנפרד. אם זה מישהו שלא קשור לאירוע אפשר לנהל ראיון משותף, אם זה מישהו שקשור לאירוע אי אפשר".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"אז תעשה לי רשימת אירועים", השיב כספית. "מה אתה רוצה ממני? אתה רוצה שאני אתחנן שתראיין איתי ביחד? אני לא. תעשה מה שאתה רוצה. אם אתה יכול בתוך הדברים האלה שאתה עושה, להאזין בדיעבד לראיונות שאתה מדבר עליהם ולהבין שמי שסותם את הפה זה אתה לי ולא אני לך. אז תקפוץ מה אני אגיד לך, אתה לא רוצה? לא. כן? כן. אין לי סבלנות".

ינון: "אם משהו לא עובד, הערתי לך פעם אחת, פעם שנייה, פעם שלישית. אני רוצה שנעשה ראיונות נפרדים. לא רוצה לראיין איתך".

בן: "אוקי. אז בוא לא נראיין בכלל".

ינון: "אתה בטנטרום, לא שולט בעצמך, אי אפשר לנהל איתך ראיון. אנשים עולים וכל ראיון הופך להיות בליל של צעקות, לא מתאים". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm