המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שאותה ממשיכה לחוקק הממשלה, גלשה גם לטלפונים של היועצים הפרלמנטריים של חברי הקואליציה. החל משעות הבוקר, פורסמו מספרי הטלפון של היועצים הפרלמנטריים, ומתנגדי הרפורמה שלחו עשרות הודעות, בהם גם הודעות נאצה.

באחת השיחות, יועצת פרלמנטרית איימה להגיש תלונה נגד אחד אחד ממתנגדי הרפורמה ששלח לה הודעה. בתגובה, כתב כי - "חכי שיהיה פה דיקטטורה וישלחו אותי לגולאג. תלונה זה בקטנה ביחס לזה". עוד כתב כי "קוראים לזה הגנה על הדמוקרטיה שלנו, אבל אין ספק שברגע שתהיה פה דיקטטורה תוכלי לשלוח אותי למחנה חינוך מחדש". בהודעה אחרת נכתב כי "מה בעצם מבדיל בינך ובין חמאס?".

הודעות הסמס שנשלחו ליועצים הפרלמנטריים (צילום: צילום מסך)
הודעות הסמס שנשלחו ליועצים הפרלמנטריים (צילום: צילום מסך)

בימים האחרונים, בעקבות המחאה, נאלצו חברי כנסת לבטל את הגעתם לכנסי שונים שאליהם הוזמנו. כ־2,000 בני אדם הפגינו מחוץ למוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, שם נערך כנס של מינהל מקרקעי ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו היה אמור להגיע לאירוע, אך נאלץ לבטל את השתתפותו ברגע האחרון בעקבות המחאה. לאחר ההודעה על כך שנתניהו לא יגיע צעקו המפגינים "בושה" וגם חסמו מדי פעם את הכביש לכמה דקות.

עם זאת, השרים מירי רגב ויצחק גולדקנופף הגיעו לאירוע ונאמו. במהלך נאומיהם, מדבקות עם הכיתוב "ממשלה של מושחתים" הודבקו על רכבה של רגב, ומפגינים הוצאו מהאולם לאחר שהפריעו לדבריו של גולדקנופף. טענה שהוא ירד מהבמה עקב הפרעת מפגינים - הוכחשה על ידו. עשרות בני אדם הפגינו בכניסה לקניון אושילנד באזור התעשייה "עתיר ידע" בכפר סבא, לשם הגיע שר התרבות והספורט מיקי זוהר ליום התרבות בקולנוע. זוהר התקבל בקריאות "בושה, בושה", והמפגינים חסמו את צומת הכניסה לחניון. זוהר ירד מרכבו על מנת להיכנס לקניון ברגל, אך המפגינים חסמו את דרכו לכניסה הראשית ולבסוף הוא הוכנס דרך כניסת הספקים הצדדית, כשהוא מוקף בשוטרים שדחפו מפגינים.