קריאות להפגנות מצד הימין נשמעות הבוקר (שני) לאחר ליל הפגנות סוער ברחבי הארץ נגד החלטת ראש הממשלה לפטר את שר הביטחון יואב גלנט. בכרזה שרצה ברשתות החברתיות נכתב: "מצב חירום, עולים לירושלים! לא יגנבו לנו את הבחירות".

ארגון "לה פמיליה" הודיע שיפגין: "לא נוותר על המדינה"
"אם יוותרו על הרפורמה המשפטית - זה אומר למצביעים שהם לא רלוונטיים"

מפקד מחוז תל אביב במשטרה לשעבר, ניצב דוד צור, שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לדברים: "מספיק אחד כדי שיהיה לנו אסון, אז לכן החיץ שצריך להיות בין שני הניצים משני הצדדים הוא מאוד מאוד חשוב, לסדר מקום גם לאלה שבאים להפגין. אני רואה את הקריאות אגב לבוא ולהפגין בצד הזה. אני מאוד מקווה שאלה לא קריאות לאלימות, כי הדבר הזה בקלות יכול להידרדר".

"אני חושב שהפוליטיקאים היו חייבים לנסות לנטרל את כל העוצמה הזאת עכשיו. לא ברור לי למה ראש הממשלה מתעכב ביציאה שלו, אם זה פוליטי או אם זה טקטי, אז בעיניי זה נזק גדול מאוד, כי זה גם נזק שיכול להביא עלינו אלימות מיותרת, גם נזק כלכלי שנגרם מהשבתה של המשק באופן מוחלט. עבדך הנאמן היה בדרך לשדה התעופה, אבל בסוף, אין ברירה, ביטלתי", הוסיף.

בסיום, התייחס גם לפיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט ואמר כי "ראינו הפגנת מנהיגות ראויה, לעומת כמה חסרי חוליות שלא השמיעו קול וגם רצו מהר אולי להיות המחליפים בפוטנציה של יואב. לגיטימי שראש ממשלה יחליט מה שיחליט, אבל בצורה הזאת, זה נראה לי חסר אחריות בכל קנה מידה". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm