בפתח השעה השנייה של תוכניתם ב-103FM, שוחחו בן כספית וינון מגל, איך לא, על הרפורמה במערכת המשפט שהובילה לתקרית לא ברורה מול השלטון האמריקאי. "בוא תתייחס לדברים שאני אומר. לא סתם אנשים מקשיבים לתוכנית, הם רוצים לשמוע מה אנחנו רוצים להגיד", דרש ינון מחברו. "אתם עובדים עלינו כל השנים, שאתם מדברים עם אנשים אובייקטיביים. אל תעבדו עלינו".

כספית השיב: "קשה להכיל את זה, אני מודע. כולם בפוזיציה, רק אם הם עברו את המסננת של שרה נתניהו ירשו להם לדבר". בהמשך, התייחס לשלושה שנעצרו עם ביצים, סכינים ונשקים בדרך לפגיעה במפגינים נגד התמורות המשפטיות, ולתקיפת עיתונאי 'חדשות 13' יוסי אלי על ידי מפגיני ימין: "לא ראיתי בכל שיטוטיי בהפגנות שום דבר שקרוב לזה. זה גועל נפש, אני הראשון שנכנס באמא של מי שעושה את זה. אעמוד בגאווה מול כל בית משפט אם יתברר שכתוצאה מדברים שעשיתי ינקטו באלימות". 

מגל לא התרגש. "מגנה את האלימות בתוקף, אבל תפסיקו עם הצביעות", דרש. "אתם כל יום שורפים מדינות באיילון, לכם מותר, זו הפריבילגיה שלכם. זה כמו עם הסמל של המכונית של רבין. אני לא מבין את האירוע בכלל. אתה מדבר, השפה שאתה משתמש בה, אתה מדבר על נורת אזהרה עליי?".